Впровадження консолідованого регламентного обліку, розрахунку ЗП та обліку з продажів побудованих приміщень в девелоперській компанії Ковальська Нерухомість на базі BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Інші функції
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Галузева специфіка >
    • Будівельна галузь >
      • Організація будівельного виробництва

Інші реалізовані можливості:

- Цінні папери (купівля, продаж, переоцінка) – розробка нового блоку обліку - Розробка й налаштування обміну з клієнт-банком - Розробка обліку заблокованих податкових накладних Налаштування кадрового обліку та заробітної плати: - Доопрацювання функціоналу для обліку страхування співробітників - Доопрацювання функціоналу і розробка звітів з обліку резервів відпусток

Виконано наступні роботи:

  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Налаштування бухгалтерського обліку:
- розмежування прав доступу за організаціями шляхом формування профілей груп доступу;
- доопрацювання відображення руху документів по рахункам обліку в розрізі довідника Структура підприємства;
- доопрацювання контролю заповнення основних аналітик в документах та довідниках;
- Заповнення найменування довідника Номенклатура згідно затверджених шаблонів;
- Податкові зобов’язання – відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
- Налаштування різних видів нарахувань та утримань в обліку ЗП

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

Влітку 2020 року компанією Ковальська Нерухомість було прийнято рішення щодо впровадження інформаційної системи ERP класу.
Дана компанія (у складі великого холдингу) займається будівництвом житлової нерухомості, переважно в м.Києві (а також і в інших регіонах України).
Через спільних знайомих на будівельному ринку представник компанії вийшов на команду Антенор Груп і запропонував співробітництво.
Першим завданням проекту було налагодження обліку заробітної плати, враховуючи специфіку нарахувань компанії.
До того часу нарахування вводилися вручну в облікові бази.
Також важливим завданням була побудова консолідованої управлінської звітності, що базується на даних регламентного обліку.
На той час облік вівся в розрізнених базах (переважно - BAS Бухгалтерія) і консолідувався вручну, що займало багато часу щомісяця.
Також на старті проекту були обговорені інші можливі блоки для автоматизації: регламентний облік у компанії з видом Замовник будівництва, Казначейство, Бюджетування, Облік продажів об'єктів інвестицій (приміщень).
Компанія була націлена на роботу саме з BAS ERP і вже придбала це рішення - отже питання вибору конфігурації не було.
В процесі співпраці дещо змінилися пріоритети щодо впроваджуваних блоків, з'явився інший підрядник на впровадження блоку обліку продажів об'єктів інвестицій.
Протягом осені 2020 року:
* Побудована структура компанії в базі BAS ERP
* Налаштовані профілі і групи доступу користувачів для розмежування прав доступу
* Впроваджено облік заробітної плати
* Побудована структура нарахувань і утримань для компанії
* Доопрацьований функціонал для обліку страхування співробітників
* Доопрацьований функціонал і розроблені звіти з обліку резервів відпусток
* Перенесені залишки і запущено регламентований облік в компанії з видом Замовник будівництва
* 10 юридичних осіб підготовлені до ведення регламентного обліку
* Проведено навчання для співробітників компанії щодо роботи в базі
* Складено інструкції
З 01.01.2021 база вже була запущена в промислову експлуатацію з 10 організаціями-замовниками будівництва, та двома іншими юр. особами.
Протягом 2021 року:
* Затверджено шаблони заповнення довідника Номенклатура об'єктами інвестицій
* Налагоджене отримання первинної інформації з бази відділу продажів
* Розроблена звітність по податковим зобов'язанням: відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
* Розроблений облік заблокованих податкових накладних
* Розроблений блок обліку цінних паперів (купівля, продаж, переоцінка)
* Розроблений блок розподілу загальновиробничих витрат на будівельні проекти згідно внутрішніх правил розподілу
* Розроблений документ для переоцінки нематеріальних активів (майнові права) з розрахунком справедливої вартості
* Розроблено формування регламентного балансу на конкретну дату
* Розширено кількість юридичних, осіб, облік яких ведеться в єдиній інформаційній базі.

Наразі загальна кількість організацій, по яким ведеться регламентний облік в єдиній базі BAS ERP: близько 25 юридичних осіб. Завдяки впровадженню ERP системи мінімізована ручна робота з підготовки звітності та з перенесення даних про покупців та угоди з бази відділу продажів в BAS ERP.
В планах автоматизувати облік орендованих ОЗ: в регламентному обліку - один об'єкт оренди в цілому ("Оренда лісів, м2"), в оперативному - деталізація до складових частин. З урахуванням терміну оренди, можливості переміщення між проектами, відслідковуванням виходу зі строю чи втрати та подальший супровід впровадженої системи.

Впроваджено в:

  • ТОВ "Ковальська Нерухомість"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 150
  • Київ
  • 01.01.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 15
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 15
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: