Впровадження консолідованого регламентного обліку, розрахунку ЗП та обліку з продажів побудованих приміщень в девелоперській компанії Ковальська Нерухомість на базі BAS ERP
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow) 
- Інші функції 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Розрахунок зарплати 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Оформлення замовлень покупців 
- Облік продажів 
- Формування графіка надходження оплат 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Галузева специфіка >
            - Будівельна галузь > 
            - Організація будівельного виробництва 
Інші реалізовані можливості:
                        -  Цінні папери (купівля, продаж, переоцінка) – розробка нового блоку обліку
-  Розробка й налаштування обміну з клієнт-банком
-  Розробка обліку заблокованих податкових накладних
Налаштування кадрового обліку та заробітної плати:
-  Доопрацювання функціоналу для обліку страхування співробітників
-  Доопрацювання функціоналу і розробка звітів з обліку резервів відпусток
                    
                                            Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
- Навчання в групі в офісі замовника 
- Дистанційне навчання користувачів 
Роботи з адаптації:
                        Налаштування бухгалтерського обліку:
-  розмежування прав доступу за організаціями шляхом формування профілей груп доступу;
-  доопрацювання відображення руху документів по рахункам обліку в розрізі довідника Структура підприємства;
-  доопрацювання контролю заповнення основних аналітик в документах та довідниках;
-  Заповнення найменування довідника Номенклатура згідно затверджених шаблонів;
-  Податкові зобов’язання – відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
-  Налаштування різних видів нарахувань та утримань в обліку ЗП
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Додаткова інформація:
                        Влітку 2020 року компанією Ковальська Нерухомість було прийнято рішення щодо впровадження інформаційної системи ERP класу.
Дана компанія (у складі великого холдингу) займається будівництвом житлової нерухомості, переважно в м.Києві (а також і в інших регіонах України).
Через спільних знайомих на будівельному ринку представник компанії вийшов на команду Антенор Груп і запропонував співробітництво.
Першим завданням проекту було налагодження обліку заробітної плати, враховуючи специфіку нарахувань компанії.
До того часу нарахування вводилися вручну в облікові бази.
Також важливим завданням була побудова консолідованої управлінської звітності, що базується на даних регламентного обліку.
На той час облік вівся в розрізнених базах (переважно - BAS Бухгалтерія) і консолідувався вручну, що займало багато часу щомісяця.
Також на старті проекту були обговорені інші можливі блоки для автоматизації: регламентний облік у компанії з видом Замовник будівництва, Казначейство, Бюджетування, Облік продажів об'єктів інвестицій (приміщень).
Компанія була націлена на роботу саме з BAS ERP і вже придбала це рішення - отже питання вибору конфігурації не було.
В процесі співпраці дещо змінилися пріоритети щодо впроваджуваних блоків, з'явився інший підрядник на впровадження блоку обліку продажів об'єктів інвестицій.
Протягом осені 2020 року:
	* Побудована структура компанії в базі BAS ERP
	* Налаштовані профілі і групи доступу користувачів для розмежування прав доступу
	* Впроваджено облік заробітної плати
		* Побудована структура нарахувань і утримань для компанії
		* Доопрацьований функціонал для обліку страхування співробітників
		* Доопрацьований функціонал і розроблені звіти з обліку резервів відпусток
	* Перенесені залишки і запущено регламентований облік в компанії з видом Замовник будівництва
	* 10 юридичних осіб підготовлені до ведення регламентного обліку
	* Проведено навчання для співробітників компанії щодо роботи в базі
	* Складено інструкції
З 01.01.2021 база вже була запущена в промислову експлуатацію з 10 організаціями-замовниками будівництва, та двома іншими юр. особами.
Протягом 2021 року:
	* Затверджено шаблони заповнення довідника Номенклатура об'єктами інвестицій
	* Налагоджене отримання первинної інформації з бази відділу продажів
	* Розроблена звітність по податковим зобов'язанням: відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
	* Розроблений облік заблокованих податкових накладних
	* Розроблений блок обліку цінних паперів (купівля, продаж, переоцінка)
	* Розроблений блок розподілу загальновиробничих витрат на будівельні проекти згідно внутрішніх правил розподілу 
	* Розроблений документ для переоцінки нематеріальних активів (майнові права) з розрахунком справедливої вартості
	* Розроблено формування регламентного балансу на конкретну дату
	* Розширено кількість юридичних, осіб, облік яких ведеться в єдиній інформаційній базі.
Наразі загальна кількість організацій, по яким ведеться регламентний облік в єдиній базі BAS ERP: близько 25 юридичних осіб. Завдяки впровадженню ERP системи мінімізована ручна робота з підготовки звітності та з перенесення даних про покупців та угоди з бази відділу продажів в BAS ERP.
В планах автоматизувати облік орендованих ОЗ: в регламентному обліку - один об'єкт оренди в цілому ("Оренда лісів, м2"), в оперативному - деталізація до складових частин. З урахуванням терміну оренди, можливості переміщення між проектами, відслідковуванням виходу зі строю чи втрати та подальший супровід впровадженої системи.
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ТОВ "Ковальська Нерухомість"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 150
- Київ
- 01.01.2021
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 15
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 15
 
- 
                            Варіант роботи: Клієнт-серверний
                                                            (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
                                                    
Підтвердження: