Впровадження консолідованого регламентного обліку, розрахунку ЗП та обліку з продажів побудованих приміщень в девелоперській компанії Ковальська Нерухомість на базі BAS ERP
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Інші функції
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Галузева специфіка >
- Будівельна галузь >
- Організація будівельного виробництва
Інші реалізовані можливості:
- Цінні папери (купівля, продаж, переоцінка) – розробка нового блоку обліку
- Розробка й налаштування обміну з клієнт-банком
- Розробка обліку заблокованих податкових накладних
Налаштування кадрового обліку та заробітної плати:
- Доопрацювання функціоналу для обліку страхування співробітників
- Доопрацювання функціоналу і розробка звітів з обліку резервів відпусток
Виконано наступні роботи:
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
Налаштування бухгалтерського обліку:
- розмежування прав доступу за організаціями шляхом формування профілей груп доступу;
- доопрацювання відображення руху документів по рахункам обліку в розрізі довідника Структура підприємства;
- доопрацювання контролю заповнення основних аналітик в документах та довідниках;
- Заповнення найменування довідника Номенклатура згідно затверджених шаблонів;
- Податкові зобов’язання – відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
- Налаштування різних видів нарахувань та утримань в обліку ЗП
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
Влітку 2020 року компанією Ковальська Нерухомість було прийнято рішення щодо впровадження інформаційної системи ERP класу.
Дана компанія (у складі великого холдингу) займається будівництвом житлової нерухомості, переважно в м.Києві (а також і в інших регіонах України).
Через спільних знайомих на будівельному ринку представник компанії вийшов на команду Антенор Груп і запропонував співробітництво.
Першим завданням проекту було налагодження обліку заробітної плати, враховуючи специфіку нарахувань компанії.
До того часу нарахування вводилися вручну в облікові бази.
Також важливим завданням була побудова консолідованої управлінської звітності, що базується на даних регламентного обліку.
На той час облік вівся в розрізнених базах (переважно - BAS Бухгалтерія) і консолідувався вручну, що займало багато часу щомісяця.
Також на старті проекту були обговорені інші можливі блоки для автоматизації: регламентний облік у компанії з видом Замовник будівництва, Казначейство, Бюджетування, Облік продажів об'єктів інвестицій (приміщень).
Компанія була націлена на роботу саме з BAS ERP і вже придбала це рішення - отже питання вибору конфігурації не було.
В процесі співпраці дещо змінилися пріоритети щодо впроваджуваних блоків, з'явився інший підрядник на впровадження блоку обліку продажів об'єктів інвестицій.
Протягом осені 2020 року:
* Побудована структура компанії в базі BAS ERP
* Налаштовані профілі і групи доступу користувачів для розмежування прав доступу
* Впроваджено облік заробітної плати
* Побудована структура нарахувань і утримань для компанії
* Доопрацьований функціонал для обліку страхування співробітників
* Доопрацьований функціонал і розроблені звіти з обліку резервів відпусток
* Перенесені залишки і запущено регламентований облік в компанії з видом Замовник будівництва
* 10 юридичних осіб підготовлені до ведення регламентного обліку
* Проведено навчання для співробітників компанії щодо роботи в базі
* Складено інструкції
З 01.01.2021 база вже була запущена в промислову експлуатацію з 10 організаціями-замовниками будівництва, та двома іншими юр. особами.
Протягом 2021 року:
* Затверджено шаблони заповнення довідника Номенклатура об'єктами інвестицій
* Налагоджене отримання первинної інформації з бази відділу продажів
* Розроблена звітність по податковим зобов'язанням: відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
* Розроблений облік заблокованих податкових накладних
* Розроблений блок обліку цінних паперів (купівля, продаж, переоцінка)
* Розроблений блок розподілу загальновиробничих витрат на будівельні проекти згідно внутрішніх правил розподілу
* Розроблений документ для переоцінки нематеріальних активів (майнові права) з розрахунком справедливої вартості
* Розроблено формування регламентного балансу на конкретну дату
* Розширено кількість юридичних, осіб, облік яких ведеться в єдиній інформаційній базі.
Наразі загальна кількість організацій, по яким ведеться регламентний облік в єдиній базі BAS ERP: близько 25 юридичних осіб. Завдяки впровадженню ERP системи мінімізована ручна робота з підготовки звітності та з перенесення даних про покупців та угоди з бази відділу продажів в BAS ERP.
В планах автоматизувати облік орендованих ОЗ: в регламентному обліку - один об'єкт оренди в цілому ("Оренда лісів, м2"), в оперативному - деталізація до складових частин. З урахуванням терміну оренди, можливості переміщення між проектами, відслідковуванням виходу зі строю чи втрати та подальший супровід впровадженої системи.
Впроваджено в:
- ТОВ "Ковальська Нерухомість"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 150
- Київ
- 01.01.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 15
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 15
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: