Впровадження консолідованого регламентного обліку, розрахунку ЗП та обліку з продажів побудованих приміщень в девелоперській компанії Ковальська Нерухомість на базі BAS ERP

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Наша компанія “Ковальська Нерухомість” (у складі великого холдингу) займається будівництвом житлових будинків, комплексів, офісних будівель як для продажу, так і для власних потреб (з подальшою здачею площ в оренду) у м.Києві та в інших регіонах України.

Влітку 2020 року нашою компанією було прийнято рішення щодо впровадження інформаційної системи ERP класу.

Закупівля програмного продукту BAS ERP та вибір підрядників відбувався без моєї участі, я очолила проект вже на стадії тестової експлуатації і переходу до запуску в промислову експлуатацію.

На момент, коли я очолила даний проект, командою Антенор Груп вже були проведені наступні роботи з впровадження та доопрацювання конфігурації BAS ERP:
* Побудована структура компанії в базі BAS ERP
* Налаштовані профілі і групи доступу користувачів для розмежування прав доступу
* Впроваджено облік заробітної плати
* Побудована структура нарахувань і утримань для компанії
* Доопрацьований функціонал для обліку страхування співробітників
* Доопрацьований функціонал і розроблені звіти з обліку резервів відпусток
* Перенесені залишки і запущено регламентований облік в компанії з видом Замовник будівництва
* Розпочато впровадження регламентованого обліку для операцій з продажу приміщень
* Проведено навчання для співробітників компанії щодо роботи в базі по впроваджених блоках
* Складено інструкції
* 10 юридичних осіб підготовлені до ведення регламентного обліку

З моменту запуску програми в промислову експлуатацію з початку 2021 в базу додано нові юридичні особи, налагоджено регламентний облік по операціях з продажу приміщень.
Наразі загальна кількість організацій, по яким ведеться регламентний облік в єдиній базі: близько 25 юридичних осіб.

Також за час мого очолення проекту мінімізована ручна робота по перенесенню даних про покупців та угоди з бази відділу продажів в BAS ERP шляхом розробленого командою Антенор Груп імпорту даних з цієї бази.
Наразі іншим підрядником (BMA SYSTEMS) ведуться роботи по перенесенню функціоналу для продажів у цю саму базу BAS ERP.

Також під моїм керівництвом у 2021 році:
* Розроблена звітність по податковим зобов'язанням: відображення дати актуальності в розрізу організації та контрагенту
* Розроблений облік заблокованих податкових накладних
* Розроблений блок обліку цінних паперів (купівля, продаж, переоцінка)
* Розроблений блок розподілу загальновиробничих витрат на будівельні проекти згідно внутрішніх правил розподілу
* Розроблений документ для переоцінки нематеріальних активів (майнові права) з розрахунком справедливої вартості
* Розроблено формування регламентного балансу на конкретну дату

В найближчих планах автоматизувати облік орендованих основних засобів: в регламентному обліку - один об’єкт оренди в цілому ("Оренда лісів, м2"), в оперативному - деталізація до складових частин. З урахуванням терміну оренди, можливості переміщення між проектами, відслідковуванням виходу зі строю чи втрати.

На поточний момент впроваджено 15 робочих місць, з яких виконується робота щодня.

В цілому ходом проекту задоволена, можу рекомендувати програмний продукт BAS ERP і команду Антенор Груп для налагодження обліку в організаціях будівельної галузі.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Головний бухгалтер ТОВ “Ковальська Нерухомість” Фурсова Ксенія Георгіївна
02.07.2021