Впровадження ПП "BAS ERP" в ТОВ "АККАДЕ"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Професійні послуги > : Операції з нерухомістю, оренда
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Додаткова інформація:

Сфера діяльності ТОВ "АККАДЕ" - надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
У зв'язку зі збільшенням темпів розвитку бізнесу, зростанням числа партнерів і клієнтів, виникла необхідність в сучасному програмному продукті, здатному якісно вирішити завдання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
При виборі програмного продукту основною вимогою було забезпечення єдиного інформаційного простору для автоматизації роботи всіх служб і підрозділів підприємства.
В процесі вибору розглядалися різні рішення фірми з автоматизації. В результаті був зроблений вибір на користь ПП "BAS ERP" в якості основи для вирішення всіх необхідних завдань.
Ми провели пошук партнера, який максимально відповідав вимогам по впровадженню такої системи і зупинили свій вибір на ТОВ «СОФТКОМ», де і був придбаний даний програмний продукт.
Вибір програми обумовлений тим, що даний програмний продукт відповідає всім основним вимогам, що пред'являються до сучасних автоматизованих систем обліку, і дозволяє комплексно вирішити завдання управління і обліку на великому виробничому підприємстві. Партнер - компанія СОФТКОМ, є авторитетною фірмою з великим досвідом вирішення масштабних завдань з автоматизації обліку підприємств.
Фахівці ТОВ «СОФТКОМ» здійснили доставку і установку продукту, були роз'яснені правила інформаційно-технологічного супроводу програми. Завдяки ПП "BAS ERP" на підприємстві були автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Банк і каса
• Розрахунки з контрагентами
• Торговельні операції
• Основні засоби
• Розрахунок зарплати і кадровий облік
• Завершення періоду
• Облік в відокремлених підрозділах
• Регламентна звітність
• Бюджетування, фінансове планування
• Управління грошовими коштами (казначейство)
• Управлінський облік
• Кадровий облік
• Розрахунок зарплати
• Регламентна звітність
• Облік робочого часу
• Взаєморозрахунки з покупцями
• Групова торгівля
• Облік приходу ТМЦ
• Управління відносинами з постачальниками
• Взаєморозрахунки з постачальниками
В результаті впровадження автоматизовані 5 робочих місцz.
Співробітники ТОВ «СОФТКОМ» провели експрес-навчання по роботі з програмою, що дозволило швидко освоїти новий продукт і відразу приступити до роботи.
В результаті установки ПП "BAS ERP" ми отримали своєчасну подачу звітності для бухгалтера і контроль ведення справ для директора організації. Підприємство досягло якісно нового рівня управління, істотно знизилася трудомісткість облікових операцій на всіх ділянках. Точна, оперативна інформація своєчасно надається керівництву підприємства у вигляді аналітичних і синтетичних звітів в наочному і зручному для аналізу і прийняття рішень вигляді.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККАДЕ"
  • Київ
  • 26.07.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Файловий