Впровадження ПП "BAS ERP" в ТОВ "АККАДЕ"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Професійні послуги > : Операції з нерухомістю, оренда
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
Сфера діяльності ТОВ "АККАДЕ" - надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
У зв'язку зі збільшенням темпів розвитку бізнесу, зростанням числа партнерів і клієнтів, виникла необхідність в сучасному програмному продукті, здатному якісно вирішити завдання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
При виборі програмного продукту основною вимогою було забезпечення єдиного інформаційного простору для автоматизації роботи всіх служб і підрозділів підприємства.
В процесі вибору розглядалися різні рішення фірми з автоматизації. В результаті був зроблений вибір на користь ПП "BAS ERP" в якості основи для вирішення всіх необхідних завдань.
Ми провели пошук партнера, який максимально відповідав вимогам по впровадженню такої системи і зупинили свій вибір на ТОВ «СОФТКОМ», де і був придбаний даний програмний продукт.
Вибір програми обумовлений тим, що даний програмний продукт відповідає всім основним вимогам, що пред'являються до сучасних автоматизованих систем обліку, і дозволяє комплексно вирішити завдання управління і обліку на великому виробничому підприємстві. Партнер - компанія СОФТКОМ, є авторитетною фірмою з великим досвідом вирішення масштабних завдань з автоматизації обліку підприємств.
Фахівці ТОВ «СОФТКОМ» здійснили доставку і установку продукту, були роз'яснені правила інформаційно-технологічного супроводу програми. Завдяки ПП "BAS ERP" на підприємстві були автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Банк і каса
• Розрахунки з контрагентами
• Торговельні операції
• Основні засоби
• Розрахунок зарплати і кадровий облік
• Завершення періоду
• Облік в відокремлених підрозділах
• Регламентна звітність
• Бюджетування, фінансове планування
• Управління грошовими коштами (казначейство)
• Управлінський облік
• Кадровий облік
• Розрахунок зарплати
• Регламентна звітність
• Облік робочого часу
• Взаєморозрахунки з покупцями
• Групова торгівля
• Облік приходу ТМЦ
• Управління відносинами з постачальниками
• Взаєморозрахунки з постачальниками
В результаті впровадження автоматизовані 5 робочих місцz.
Співробітники ТОВ «СОФТКОМ» провели експрес-навчання по роботі з програмою, що дозволило швидко освоїти новий продукт і відразу приступити до роботи.
В результаті установки ПП "BAS ERP" ми отримали своєчасну подачу звітності для бухгалтера і контроль ведення справ для директора організації. Підприємство досягло якісно нового рівня управління, істотно знизилася трудомісткість облікових операцій на всіх ділянках. Точна, оперативна інформація своєчасно надається керівництву підприємства у вигляді аналітичних і синтетичних звітів в наочному і зручному для аналізу і прийняття рішень вигляді.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККАДЕ"
- Київ
- 26.07.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 5
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 5
-
Варіант роботи: Файловий