Впровадження ПП "BAS ERP" у ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші підприємства торгівлі, складського господарства та транспорту
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" виконує повний цикл впровадження телекомунікаційної інфраструктури організації: проектування, розрахунок, встановлення та побудова кабельних систем; комплекс технічних і організаційних заходів для своєчасного виявлення, попередження і запобігання загроз на об’єктах інфраструктури (встановлення систем відеоспостереження; систем контролю доступу; систем охоронної сигналізації; пр.); розробка автоматизованих рішеннь, створених для швидкого виявлення та знешкодження вразливостей корпоративної інфраструктури, знижуючи вірогідність кібератак; організація платформи якісного функціонування інформаційних систем підприємства, включаючи підбір сучасного обладнання, постачання та інсталяцію, сервісне обслуговування, оновлення та модернізацію.
Філіали знаходяться в крупних обласних центрах України – Київ, Львів, Дніпро, Харків, Полтава. Штат компаніі нараховує 55 спеціалістів.
До впровадження: На підприємстві були проблеми збору інформації в умовах територіально-розподіленої структури: філії, розкидані по всій країні, облік вели в різних облікових системах. Поряд з цим, використовувалися електронні таблиці і паперове діловодство. При відсутності єдиної методології обліку, збір консолідованої бухгалтерської та податкової звітності був трудомістким процесом і займав багато часу.
Вивчення особливостей бізнес-процесу і діяльності компанії стало першим етапом роботи над впровадженням програмного продукту «BAS ERP». Після цього було складено технічне завдання для оптимального підбору конфігурації системи відповідно до потреб і особливостей компанії. Подальші етапи включали в себе установку, впровадження, адаптування і настройку нової системи до стану повного автоматичного функціонування, консультації та навчання користувачів.
Протягом 10 місяців були впроваджені основні розділи обліку (бухгалтерський, регламентований, управлінський, кадровий, зарплатний блок, взаємовідношення з покупцями).
На даний момент планується повноцінний запуск і доопрацювання блоку Виробництво.
В процесі реалізації проекту компанія змогла автоматизувати більшість своїх процесів, консолідувати інформацію по філіям, оптимізувати та пришвидшити договірну роботу з клієнтами.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
- Київ
- 10.06.2019
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 51
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 51
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: