Впровадження ПП "BAS ERP" у ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші підприємства торгівлі, складського господарства та транспорту
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Управлінський облік
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Додаткова інформація:

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" виконує повний цикл впровадження телекомунікаційної інфраструктури організації: проектування, розрахунок, встановлення та побудова кабельних систем; комплекс технічних і організаційних заходів для своєчасного виявлення, попередження і запобігання загроз на об’єктах інфраструктури (встановлення систем відеоспостереження; систем контролю доступу; систем охоронної сигналізації; пр.); розробка автоматизованих рішеннь, створених для швидкого виявлення та знешкодження вразливостей корпоративної інфраструктури, знижуючи вірогідність кібератак; організація платформи якісного функціонування інформаційних систем підприємства, включаючи підбір сучасного обладнання, постачання та інсталяцію, сервісне обслуговування, оновлення та модернізацію.
Філіали знаходяться в крупних обласних центрах України – Київ, Львів, Дніпро, Харків, Полтава. Штат компаніі нараховує 55 спеціалістів.
До впровадження: На підприємстві були проблеми збору інформації в умовах територіально-розподіленої структури: філії, розкидані по всій країні, облік вели в різних облікових системах. Поряд з цим, використовувалися електронні таблиці і паперове діловодство. При відсутності єдиної методології обліку, збір консолідованої бухгалтерської та податкової звітності був трудомістким процесом і займав багато часу.
Вивчення особливостей бізнес-процесу і діяльності компанії стало першим етапом роботи над впровадженням програмного продукту «BAS ERP». Після цього було складено технічне завдання для оптимального підбору конфігурації системи відповідно до потреб і особливостей компанії. Подальші етапи включали в себе установку, впровадження, адаптування і настройку нової системи до стану повного автоматичного функціонування, консультації та навчання користувачів.
Протягом 10 місяців були впроваджені основні розділи обліку (бухгалтерський, регламентований, управлінський, кадровий, зарплатний блок, взаємовідношення з покупцями).
На даний момент планується повноцінний запуск і доопрацювання блоку Виробництво.
В процесі реалізації проекту компанія змогла автоматизувати більшість своїх процесів, консолідувати інформацію по філіям, оптимізувати та пришвидшити договірну роботу з клієнтами.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
  • Київ
  • 10.06.2019

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 51
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 51
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: