Впровадження комплексної системи управління у компанії ПрАТ «ДКС України» на базі BAS ERP
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Застосування різнопланових мотиваційних схем
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Логістика адресного складу
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Оформлення замовлень покупців
- Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з адаптації:
В ході проекту відбулося впровадження стандартного функціоналу BAS ERP, а також реалізовані доопрацювання типового функціоналу для врахування галузевої специфіки та унікальних бізнес-процесів компанії наступних підсистем:
Закупівлі
Виробництво
Продажі
Складський облік
Розрахунок зарплати
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Додаткова інформація:
Основними завданнями проекту автоматизації були:
• Впровадження інформаційної системи з максимально можливим використанням стандартного функціоналу.
• Розрахунок виробничої і повної собівартості випущеної продукції.
• Аналіз і контроль рентабельності продажів.
• Планування та прогноз результатів діяльності підприємства.
• Забезпечення взаємодії підрозділів компанії в єдиному інформаційному полі.
На підставі аналізу інформаційних потреб замовника фахівцями CONTO було запропоновано в якості основи нової інформаційної системи обрати рішення BAS ERP. Дана система була обрана з ряду причин:
- типовий функціонал системи в більшій мірі відповідав вимогам бізнес-процесів компанії;
- система має запас гнучкості і можливість адаптації під унікальні процеси підприємства.
В ході проекту впроваджено наступні підсистеми: регламентований облік, закупівлі, продажі, взаєморозрахунки з клієнтами, виробництво, складський облік, облік грошових коштів, кадровий облік і розрахунок заробітної плати.
Результати впровадження:
• зростання достовірності даних в інформаційних системах на 20%;
• збільшення оборотності складських запасів на 10-15%, зниження обсягів матеріальних запасів на 12%;
• час на розрахунок заробітної плати по підприємству скоротився на 15%;
• скорочення часу на закриття періоду в 2 рази;
• скорочення часу на підготовку і отримання звітності в 1,5 рази.
Впроваджено в:
- ПрАТ «ДКС України»
- Група компаній «ДКС» була заснована в 1998 році, і на сьогоднішній день входить до переліку провідних виробників кабеленесучих систем і електрощитового обладнання в Україні, країнах СНД і Європі.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 200
- Київ
- 01.07.2020
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 100
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 60
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)