Впровадження комплексної системи управління у компанії ПрАТ «ДКС України» на базі BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Логістика адресного складу
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з адаптації:

В ході проекту відбулося впровадження стандартного функціоналу BAS ERP, а також реалізовані доопрацювання типового функціоналу для врахування галузевої специфіки та унікальних бізнес-процесів компанії наступних підсистем:
Закупівлі
Виробництво
Продажі
Складський облік
Розрахунок зарплати

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Додаткова інформація:

Основними завданнями проекту автоматизації були:
• Впровадження інформаційної системи з максимально можливим використанням стандартного функціоналу.
• Розрахунок виробничої і повної собівартості випущеної продукції.
• Аналіз і контроль рентабельності продажів.
• Планування та прогноз результатів діяльності підприємства.
• Забезпечення взаємодії підрозділів компанії в єдиному інформаційному полі.
На підставі аналізу інформаційних потреб замовника фахівцями CONTO було запропоновано в якості основи нової інформаційної системи обрати рішення BAS ERP. Дана система була обрана з ряду причин:
- типовий функціонал системи в більшій мірі відповідав вимогам бізнес-процесів компанії;
- система має запас гнучкості і можливість адаптації під унікальні процеси підприємства.
В ході проекту впроваджено наступні підсистеми: регламентований облік, закупівлі, продажі, взаєморозрахунки з клієнтами, виробництво, складський облік, облік грошових коштів, кадровий облік і розрахунок заробітної плати.
Результати впровадження:
• зростання достовірності даних в інформаційних системах на 20%;
• збільшення оборотності складських запасів на 10-15%, зниження обсягів матеріальних запасів на 12%;
• час на розрахунок заробітної плати по підприємству скоротився на 15%;
• скорочення часу на закриття періоду в 2 рази;
• скорочення часу на підготовку і отримання звітності в 1,5 рази.

Впроваджено в:

  • ПрАТ «ДКС України»
  • Група компаній «ДКС» була заснована в 1998 році, і на сьогоднішній день входить до переліку провідних виробників кабеленесучих систем і електрощитового обладнання в Україні, країнах СНД і Європі.
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 200
  • Київ
  • 01.07.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 100
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 60
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)