Впровадження ПП "BAS ERP" в ТОВ "БГС РЕЙЛ"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Залізничний транспорт
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління ланцюжками поставок
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Транспорт >
- Облік рухомого складу
- Облік власного транспорту
Виконано наступні роботи:
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлений платний договір ІТС
Додаткова інформація:
BGS Rail — украинская компания, владеющая парком из 3000 вагонов, основной деятельностью которой является оперирование и сдача в аренду подвижного состава.Основной вид деятельности: компания предоставляет долгосрочную аренду вагонов разных типов, а также услуги железнодорожных грузоперевозок. Состоит в группе компаний Baltic Ground Services Services.
При обращении клиента были поставлены следующие задачи:
• Выбор учетной системы, максимально удовлетворяющей потребностям предприятия
• Определение разрывов между типовым функционалом и требованиями к бизнес-процессам компании
• Составление план-графика проекта внедрения, оценка трудозатрат и сроков реализации проекта
На момент обращения на предприятии используется следующее программное обеспечение: "Бухгалтерия 7.7 для Украины" – для ведения бухгалтерского учета; Microsoft Excel - для ведения бинес-процессов и составления отчетности; почтовый клиент для согласования заявок и платежей.
Для использования на предприятии Заказчика была рекомендована конфигурация "BAS ERP" – систему автоматизации и управления большинства рабочих процессов предприятия. "BAS ERP" является инновационным решением для построения комплексных информационных систем управления деятельностью многопрофильных предприятий. Решение позволяет обеспечить комплексное планирование и бюджетное управление, построить современную систему учета с высокой степенью детализации расходов, определить показатели управления и системы ответственности в рамках единого информационного пространства.
Цель клиента - управление современным предприятием гибко и эффективно. Достижение высоких экономических результатов с оптимальными затратами - одна из главных задач, решение которой способно повысить конкурентоспособность предприятия.
Проведены следующие работы:
- проведение предпроектного обследования, составление плана внедрения
- подбор, продажа и установка ПП
- перенос данных
- настройка учетной политики и прав пользователей
- настройка регламентированного учета
- обучение пользователей
- запуск блока кадры, работы с поставщиками, заказы, продажи.
Планируется доработка обмена с модулем Логистика
В результате проекта автоматизации:
1. обеспечена возможность анализа оперативной информации;
2. Оптимизированы трудозатраты персонала предприятия;
3. Обеспечена слаженная работа подразделений как внутри организации, так и с внешним окружением (клиенты, поставщики, конкуренты);
4. Учет организован в самой современной информационной системе, использующей современные подходы решения всевозможных задач, с возможностью расширения функционала;
5. минимизированы затраты на поддержку работоспособности информационной системы и соответствию законодательной базе.
Впроваджено в:
- ТОВ "БГС РЕЙЛ"
- Київ
- 02.09.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 21
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 10
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)