Впровадження ПП "BAS ERP" в ТОВ "БГС РЕЙЛ"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Залізничний транспорт
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Управління ланцюжками поставок
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
    • Транспорт >
      • Облік рухомого складу
      • Облік власного транспорту

Виконано наступні роботи:

  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

BGS Rail — украинская компания, владеющая парком из 3000 вагонов, основной деятельностью которой является оперирование и сдача в аренду подвижного состава.Основной вид деятельности: компания предоставляет долгосрочную аренду вагонов разных типов, а также услуги железнодорожных грузоперевозок. Состоит в группе компаний Baltic Ground Services Services.
При обращении клиента были поставлены следующие задачи:
• Выбор учетной системы, максимально удовлетворяющей потребностям предприятия
• Определение разрывов между типовым функционалом и требованиями к бизнес-процессам компании
• Составление план-графика проекта внедрения, оценка трудозатрат и сроков реализации проекта
На момент обращения на предприятии используется следующее программное обеспечение: "Бухгалтерия 7.7 для Украины" – для ведения бухгалтерского учета; Microsoft Excel - для ведения бинес-процессов и составления отчетности; почтовый клиент для согласования заявок и платежей.
Для использования на предприятии Заказчика была рекомендована конфигурация "BAS ERP" – систему автоматизации и управления большинства рабочих процессов предприятия. "BAS ERP" является инновационным решением для построения комплексных информационных систем управления деятельностью многопрофильных предприятий. Решение позволяет обеспечить комплексное планирование и бюджетное управление, построить современную систему учета с высокой степенью детализации расходов, определить показатели управления и системы ответственности в рамках единого информационного пространства.
Цель клиента - управление современным предприятием гибко и эффективно. Достижение высоких экономических результатов с оптимальными затратами - одна из главных задач, решение которой способно повысить конкурентоспособность предприятия.
Проведены следующие работы:
- проведение предпроектного обследования, составление плана внедрения
- подбор, продажа и установка ПП
- перенос данных
- настройка учетной политики и прав пользователей
- настройка регламентированного учета
- обучение пользователей
- запуск блока кадры, работы с поставщиками, заказы, продажи.
Планируется доработка обмена с модулем Логистика
В результате проекта автоматизации:
1. обеспечена возможность анализа оперативной информации;
2. Оптимизированы трудозатраты персонала предприятия;
3. Обеспечена слаженная работа подразделений как внутри организации, так и с внешним окружением (клиенты, поставщики, конкуренты);
4. Учет организован в самой современной информационной системе, использующей современные подходы решения всевозможных задач, с возможностью расширения функционала;
5. минимизированы затраты на поддержку работоспособности информационной системы и соответствию законодательной базе.

Впроваджено в:

  • ТОВ "БГС РЕЙЛ"
  • Київ
  • 02.09.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 21
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)