Автоматизація обліку на підприємстві ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОНБАСЬКЕ ПРОМИСЛОВО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО на базі BAS Бухгалтерія КОРП"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Бухгалтерія КОРП
Галузь:
Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

1. На базі функціоналу додаткових зовнішніх звітів та обробок розроблено звіти та обробки згідно з особливостями обліку підприємства. Додано об'єкти для реалізації задач бюджетування. Розроблено механізми автоматичного завантаження довідникових даних.
2. Розрахунок доходів та єдиного внеску фізичних осіб
-Вивантаження даних таблиць звіту в файл *.dbf для завантаження в системи надання електронної звітності «М.E.Doc», «FREDO Звіт»
-Заповнення спецодягу (136 код дохода) на даних документів передачі малоцінних активів в експлуатацію
-Заповнення аліментів за місяцями нарахування (140 код дохода), виконано зміну типового механізму по виплаченому доходу.
3. Для розділів "Кадри" та "Зарплата" доопрацьовані модулі системи, які використовують вид організації у якості підрозділу, для обмеження доступу на рівні записів
4. Розроблені регламентовані звіти:
-Протокол засідання комісії по встановленню стажу роботи, яке надає право робітнику на отримання надбавки за вислугу років.
-Протокол засідання комісії по соціальному страхуванню
-Звіт про перераховані та виплачені аліменти.
-Фактичний виробіток по відрядним нарядам
-Звіт за лікарняним листам.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Додаткова інформація:

У січні 2021 року керівництвом компанії було прийнято рішення про перехід з облікової системи BAS Бухгалтерія ПРОФ на програмний продукт BAS Бухгалтерія КОРП.
Завданням даного переходу були розробка єдиної автоматизованої системи обліку, яка об'єднує бухгалтерський облік та облік заробітної плати, які раніше було реалізовано за допомогою окремих конфігурацій, зі збереженням розширених можливостей автоматизації обліку.
В якості партнера по впровадженню був обраний ТОВ «КОМІНТЕХ КИЇВ», як компанія з багаторічним досвідом успішних впроваджень.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОНБАСЬКЕ ПРОМИСЛОВО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО»
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 1030
  • Кривий Ріг
  • 31.07.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 41
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 41
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Довідники - видів = 136, елементів = 55564 Документи - видів = 149, елементів = 246387 Регістри відомостей - видів = 256, записів = 949306 Регістри накопичення - видів = 43, записів 1152097 Середня кількість документів в день = 313 Середнє число рядків в одному документі = 6 Обсяг бази = 5611 МБ

Підтвердження: