Впровадження "BAS Бухгалтерія ПРОФ" в компанії ТОВ "Приватний Водоканал"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Бухгалтерія ПРОФ
Галузь:
Професійні послуги > : Інші професійні послуги
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Консолідація даних
    • Інші функції

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Доопрацювання стосувалось вимог, обумовлених специфікою діяльності підприємства. Ключовою потребою клієнта була автоматизація процесу взаємодії споживачів з компанією (подача показників, звернень тощо) та подальших операцій з абонентами (облік та взаєморозрахунки) в BAS Бухгалтерія.
Спеціалістами «BrigIT» було запропоновано архітектуру системи, при якій взаємодія споживача з надавачем послуг (компанією «ПРИВАТНИЙ ВОДОКАНАЛ») відбувається за допомогою чат-боту в месенджері Viber, а далі дані з цього чат-боту потрапляють в базу «BAS Бухгалтерія», де їх опрацьовує співробітник компанії.

Було здійснено розробку Viber-бота, щоб споживачі могли зручно подавати показники лічильників споживання води, та налаштовано обміни в частині поданих даних з системою «BAS Бухгалтерія». На стороні «BAS Бухгалтерія» допрацювання стосувались реєстрації показників лічильників, внесення даних по нормах споживання. Було виконано розробку спеціалізованих друкованих форм. Розроблено обробки для автоматичного створення рахунків абонентам, та для створення і друку пакету документів по абоненту.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Додаткова інформація:

ТзОВ «ПРИВАТНИЙ ВОДОКАНАЛ» – є сучасним підприємством, яке надає споживачам послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Свою діяльність компанія здійснює в місті Пустомити, Львівської області.

Компанія звернулася до партнера САБ, компанії «BrigIT», з запитом автоматизації їх господарської діяльності. Серед озвучених потреб щодо автоматизованого ведення бухгалтерського та податкового обліку, було також поставлено завдання автоматизації процесів, котрі стосувались специфіки роботи підприємства.Ключовою потребою замовника була автоматизація процесу взаємодії споживачів з компанією (подача показників, звернень тощо) та подальших операцій з абонентами (облік та взаєморозрахунки). В якості типового базового рішення було обрано програмний продукт «BAS Бухгалтерія ПРОФ».

Спеціалістами «BrigIT» було запропоновано архітектуру системи, при якій взаємодія споживача з надавачем послуг (компанією «ПРИВАТНИЙ ВОДОКАНАЛ») відбувається за допомогою чат-боту в месенджері Viber, а далі дані з цього чат-боту потрапляють в базу «BAS Бухгалтерія», де їх опрацьовує співробітник компанії.
Було розроблено технічне завдання на доопрацювання типового функціоналу «BAS Бухгалтерія» згідно наших вимог та виконана сама розробка. Також було здійснено розробку Viber-бота, щоб споживачі могли зручно подавати показники лічильників споживання води, та налаштовано обміни в частині поданих даних з системою «BAS Бухгалтерія».
Спеціалісти «BrigIT» провели дистанційне навчання по роботі з системою та розробили відповідні інструкції.

В результаті проєкту, в системі «BAS Бухгалтерія ПРОФ» автоматизовані наступні процеси підприємства ТзОВ «ПРИВАТНИЙ ВОДОКАНАЛ»:
- Повний ланцюжок операцій, пов’язаних із заведенням нових абонентів (заповнення даних, створення особових рахунків, встановлення/зняття лічильників тощо)
- Заповнення норм споживання та тарифікації (в тому числі із застосуванням системи знижок для абонентів, котрі мають пільги/субсидії)
- Реєстрація показників лічильників
- Виписка рахунків, актів та квитанцій абонентам (розроблено обробку «Автостворення рахунків абонента»)
- Внесення оплат від абонентів (через завантаження банківської виписки)
- Звітність для контрою взаєморозрахунків з абонентами
- Створення та друк спеціалізованих документів (наприклад, Заява на Технічні умови, Заява на встановлення/заміну лічильника, Опитувальний лист тощо).

Система передана в промислову експлуатацію у вересні 2021 року.
Клієнт задовлений результами проекту і планує надалі спвівпрацювати з компанією «BrigIT».

Впроваджено в:

  • ТОВ "Приватний Водоканал"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 4
  • Пустомити
  • 01.09.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 1
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Кількість довідників - 15, видів документів - 8, регістрів - 21, звітів - 5; Кількість документів, що вводяться, в день - 30; Середня кількість рядків в одному документі - 2; Об'єм інформаційної бази (Мб) на момент опису - 600 Мб

Підтвердження: