ПРАТ "ВИДОБУВНА КОМПАНІЯ "УКРНАФТОБУРІННЯ" впроваджує систему електронного документообігу на базі рішення BAS Документообіг КОРП

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Документообіг КОРП
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Паливно-енергетичний комплекс > : Нафтова, газова промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Документообіг (ECM) >
    • Ведення номенклатури справ
    • Діловодство
    • Облік договорів
    • Облік і контроль виконання доручень
    • Облік і зберігання документів

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Для побудови об’єднаного програмного комплексу на базі «BAS Документообіг» і «BAS ERP» було проведено:
• інтеграцію конфігурації «BAS Документообіг» в конфігурацію «BAS ERP» з повним збереженням функціональних можливостей обох конфігурацій;
• створено унікальну підсистему інтеграції об’єктів конфігурацій;
• значно доопрацьовано підсистему типового продукту «BAS Документообіг», яка розширила можливості автоматизації складних умов маршрутизації документів;
• здійснено інтеграцію «BAS Документообіг» із зовнішніми системами «Вчасно», «Медок», «Smart Tender», з можливістю використовувати електронний підпис.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших

Додаткова інформація:

ПрАТ «ВК «Укрнафтобуріння» – один з лідерів серед приватних нафтовидобувних компаній України. За підсумками 2017 року увійшли в ТОП-3 приватних газодобувних компаній. Місією компанії є зробити вагомий внесок в розвиток нафтогазового комплексу та енергонезалежності України. Для цього інвестується в передові технології буріння, персонал та управлінські практики з метою збільшення видобутку вуглеводнів.
Одним із пріоритетних напрямів подальшого розвитку компанії стала комплексна автоматизація управлінських та фінансових бізнес-процесів підприємств, бізнес процесів планування та бюджетування, а також бізнес процесів кадрового обліку та розрахунку заробітної плати. Для вирішення цих питань було запрошено Впроваджувальний центр CONTO.
За результатами проведеного обстеження і аналізу поточних бізнес-процесів вирішено створити комплексну інформаційну систему на базі продуктів «BAS ERP» та «BAS Документообіг», яка побудована на єдиних довідниках та об’єднанні функціональних можливостей двох продуктів.
Цілі проекту впровадження:
• підвищення рівня керованості та комплексності бізнес-процесів компанії
• організація єдиного інформаційного простору на базі єдиної системи нормативно довідникової інформації
• оперативне отримання управлінських звітів по даним з комплексної системи
• виключення трудомістких ручних розрахунків в Excel, які несуть ризики помилки та подання некоректних відомостей для прийняття управлінських рішень
• автоматизація процесу обліку вхідної / вихідної кореспонденції, процедур створення, погодження та зберігання договорів підприємства, актів та рахунків на оплату, а також облік та погодження інших важливих документів Компанії
• підвищення оперативності погодження та виконання умов договорів та додаткових угод
• отримання аналітичних і статистичних даних за договорами і супровідним документам.
Організація комплексного середовища ведення документообігу та нормативно довідникової інформації надалі відбувалась за напрямками:
o організація середовища обліку договорів і супровідних документів;
o централізоване ведення бази контрагентів;
o автоматичне заповнення шаблонних документів;
o збереження версій, можливість порівняння і відстеження змін;
o електронне візування/погодження документів з використанням електронно-цифрового підпису;
o облік пов'язаних документів за договором (додаткові угоди, специфікації, інше);
o отримання аналітичної звітності за даними договорів і супровідних документів;
o повідомлення користувачів по важливим подіям документів;
o фіксація історії колективної роботи;
o ведення журналу передачі оригіналів документів;
o контроль суми актів за сумою договору / додаткової угоди в межах їх термінів дії;
o контроль виконавчої дисципліни;

Впровадження комплексної системи «BAS ERP» + «BAS Документообіг» дозволило підвищити оперативність, швидкість та зручність роботи з бізнес-процесами Компанії за рахунок створення, погодження документів та їх інтеграції з іншими зовнішніми системами, що використовуються на підприємстві, в одному інформаційному середовищі.
Користувачі нової інформаційної системи оперативно отримують інформацію та документи для прийняття управлінських рішень. За рахунок своєчасного інформування та доступу до актуального стану виконання документів підвищилась виконавча дисципліна.

Впроваджено в:

  • ПРАТ "ВИДОБУВНА КОМПАНІЯ "УКРНАФТОБУРІННЯ"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 184
  • Київ
  • 31.12.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 100
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 80
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: