ТОВ "Уклон Україна" завершило проект автоматизації бізнес-процесів на базі рішення BAS ERP
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Професійні послуги > : ІТ-послуги крім розробки ПЗ, телекомунікації, Інтернет, зв’язок
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Фінансовий аналіз
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Оформлення замовлень покупців
- Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Додаткова інформація:
Uklon – перша українська продуктова IT-компанія з найбільшим географічним покриттям сервісу виклику авто в Україні.
Сервіс працює в 27 містах України. Весною 2021 додаток Uklon мав понад 7,5 млн завантажень та більше 2 млн замовлень в місяць.
Зараз Uklon — це екосистема внутрішніх IT-продуктів: два додатки (для пасажирів та водіїв), власна картографія, CRM, антифрод-системи та інше.
Існуюча до проекту система Управління торговим підприємством вже не відповідала новим масштабам діяльності компанії та потребі у веденні управлінського обліку. BAS ERP була обрана в якості основи нової інформаційної системи завдяки високій гнучкості і можливості адаптації під унікальні процеси компанії, масштабованості, широкому функціоналу у частині управлінського обліку.
Спеціалістами Впроваджувального центру було проведено наступні роботи:
• виконані основні налаштування продукту BAS ERP;
• реалізована інтеграція між BAS ERP та попередньою обліковою системою Управління торговим підприємством;
• проведено навчання користувачів та запущена робота за підсистемами BAS ERP:
o Управління НДІ;
o Управління закупівлями;
o Управління збутом;
o Облік складських операцій;
o Облік МШП;
o Облік нематеріальних активів;
o Облік ОЗ;
o Казначейство;
o Облік витрат та аналіз фінансового результату;
o Регламентований облік;
o Податковий облік;
o Кадровий облік та розрахунок заробітної плати.
Нова система запущена в експлуатацію 1 грудня 2021 року. Повна відмова від попередньої облікової системи Управління торговим підприємством відбулася 1 січня 2022 року.
Система BAS ERP була розгорнута на 20 робочих місцях та забезпечила єдиний інформаційний простір для ведення обліку та управління ресурсами підприємства.
Впровадження BAS ERP дозволило відмовитися від розрізнених систем та використовувати єдину облікову політику, правила і стандарти, підвищити якість фінансової інформації, що повною мірою відповідає динамічному зростанню компанії та сучасним вимогам до систем управління.
Впроваджено в:
- ТОВ "Уклон Україна"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 270
- Київ
- 01.12.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 20
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 20
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)