Автоматизація господарської діяльності ТОВ «Хенкелль Фрешенет Україна» на базі продукту "BAS Комплексне управління підприємством"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Комплексне управління підприємством
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Алкоголь
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Бюджетування, фінансове планування
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Облік ТМЦ в цехових коморах
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
В ході проекту відбулося впровадження стандартного функціоналу "BAS Комплексне управління підприємством", а також реалізовані деякі доопрацювання типового функціоналу для врахування галузевої специфіки, унікальних бізнес-процесів компанії:
- Доопрацювання довідника транспортних засобів для заповнення параметрів автомобіля в ТТН - довжини, ширини, висоти, ваги, VIN-коду.
- Автоматизація вивантаження даних для звіту 1-ОА з "BAS Комплексне управління підприємством" у сервіс здачі електронної звітності.
- Автоматичний розрахунок акцизів (впроваджено алгоритми розрахунку акцизу з формулою розрахунку акцизу для різних видів номенклатури).
- Доопрацювання Митної декларації (з динамічним розрахунком акцизу).
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
Впроваджено в:
- ТОВ "Хенкелль Фрешенет Україна"
- ТОВ «Хенкелль Фрешенет Україна» - офіційний представник міжнародної компанії Henkell Freixenet, провідного виробника ігристих вин у світі.
Історія компаній, які об’єдналися у групу Henkell Freixenet, починається в 1832 році з торговця вином із Майнца, Адама Хенкеля. Зараз Henkell Freixenet експортує свою продукцію в більш ніж 150 країн світу. Корпорація є одним з провідних гравців європейського ринку і володіє підприємствами з виробництва ігристих і тихих вин, а також міцних алкогольних напоїв в таких країнах, як Німеччина, Франція, Австрія, Чехія, Словаччина, Угорщина, Польща, Румунія, Іспанія, Італія та Україна.
- Київ
- 01.01.2022
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 12
-
Варіант роботи: Файловий