Автоматизація господарської діяльності ТОВ «Хенкелль Фрешенет Україна» на базі продукту "BAS Комплексне управління підприємством"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Комплексне управління підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Алкоголь
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

В ході проекту відбулося впровадження стандартного функціоналу "BAS Комплексне управління підприємством", а також реалізовані деякі доопрацювання типового функціоналу для врахування галузевої специфіки, унікальних бізнес-процесів компанії:
- Доопрацювання довідника транспортних засобів для заповнення параметрів автомобіля в ТТН - довжини, ширини, висоти, ваги, VIN-коду.
- Автоматизація вивантаження даних для звіту 1-ОА з "BAS Комплексне управління підприємством" у сервіс здачі електронної звітності.
- Автоматичний розрахунок акцизів (впроваджено алгоритми розрахунку акцизу з формулою розрахунку акцизу для різних видів номенклатури).
- Доопрацювання Митної декларації (з динамічним розрахунком акцизу).

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС

Впроваджено в:

  • ТОВ "Хенкелль Фрешенет Україна"
  • ТОВ «Хенкелль Фрешенет Україна» - офіційний представник міжнародної компанії Henkell Freixenet, провідного виробника ігристих вин у світі. Історія компаній, які об’єдналися у групу Henkell Freixenet, починається в 1832 році з торговця вином із Майнца, Адама Хенкеля. Зараз Henkell Freixenet експортує свою продукцію в більш ніж 150 країн світу. Корпорація є одним з провідних гравців європейського ринку і володіє підприємствами з виробництва ігристих і тихих вин, а також міцних алкогольних напоїв в таких країнах, як Німеччина, Франція, Австрія, Чехія, Словаччина, Угорщина, Польща, Румунія, Іспанія, Італія та Україна.
  • Київ
  • 01.01.2022

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 12
  • Варіант роботи: Файловий