Впровадження програмного продукту BAS ERP для ФОП ЧОПЕНКО ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Торговельні операції
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
      • Регламентована звітність
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Роздрібна торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Додаткова інформація:

ФОП Чопенко И.М. проводит деятельность по торговле продуктами питания оптом и в розницу. В связи с увеличением колличества розничных магазинов появилась необходимость автоматизировать управление и учет в единой базе, а также для внедрения бюджетирования.
Для приобретения и внедрения была выбрана наша компания.
Целью внедрения программного продукта стало:
-создание единого информационного пространства для всех магазинов;
- качественное ведение бухгалтерского учета;
- управление закупками, взаиморасчетами с поставщиками.
В рамках проекта нами проведены следующие работы:
- установка;
- обучение персонала компании.
20.01.2022 внедрение программного проодукта "BAS ERP" было завершено. В ходе внедрения было автоматизировано 4 магазина и были запущены такие подсистемы как:
- управление закупками;
- управление складскими запасами;
управление денежными средствами и взаиморасчетами;
-бухгалтерский учет.
Данная система должна помочь в оперативном ведении учета и получении отчетности по предприятию.
Работа нашей компании ФОП Чопенко И.М. полностью удовлетворила.

Впроваджено в:

  • ФОП ЧОПЕНКО ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 11
  • Одеса
  • 20.01.2022

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 11
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
    • В режимі тонкого клієнта: 5
    • В режимі web клієнта: 1
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Количество справочников - 25, видов документов - 50, регистров - 20, отчетов - 80; количество вводимых документов в день - 30; среднее число строк в одном документе - 5; объем информационной базы (Мб) на момент описания - 500.

Підтвердження: