Впровадження програмного продукту BAS ERP для ФОП ЧОПЕНКО ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Торговельні операції
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Регламентована звітність
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Роздрібна торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Встановлення та налаштування сервера СУБД
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
ФОП Чопенко И.М. проводит деятельность по торговле продуктами питания оптом и в розницу. В связи с увеличением колличества розничных магазинов появилась необходимость автоматизировать управление и учет в единой базе, а также для внедрения бюджетирования.
Для приобретения и внедрения была выбрана наша компания.
Целью внедрения программного продукта стало:
-создание единого информационного пространства для всех магазинов;
- качественное ведение бухгалтерского учета;
- управление закупками, взаиморасчетами с поставщиками.
В рамках проекта нами проведены следующие работы:
- установка;
- обучение персонала компании.
20.01.2022 внедрение программного проодукта "BAS ERP" было завершено. В ходе внедрения было автоматизировано 4 магазина и были запущены такие подсистемы как:
- управление закупками;
- управление складскими запасами;
управление денежными средствами и взаиморасчетами;
-бухгалтерский учет.
Данная система должна помочь в оперативном ведении учета и получении отчетности по предприятию.
Работа нашей компании ФОП Чопенко И.М. полностью удовлетворила.
Впроваджено в:
- ФОП ЧОПЕНКО ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 11
- Одеса
- 20.01.2022
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 11
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 5
- В режимі тонкого клієнта: 5
- В режимі web клієнта: 1
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Количество справочников - 25, видов документов - 50, регистров - 20, отчетов - 80; количество вводимых документов в день - 30; среднее число строк в одном документе - 5; объем информационной базы (Мб) на момент описания - 500.
Підтвердження: