Автоматизація управління договорами на базі "BAS Документообіг КОРП"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Документообіг КОРП
Галузь:
Професійні послуги > : Аудиторські та консалтингові компанії
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Документообіг (ECM) >
    • Ведення номенклатури справ
    • Діловодство
    • Облік робочого часу
    • Робота зі зверненнями громадян
    • Облік договорів
    • Облік і контроль виконання доручень
    • Облік і зберігання документів

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

Компанія ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ працює у сфері міжнародної сертифікації. Компанія на ринку більше 20 років, крім Українських компаній вони співпрацюють з великою кількістю зарубіжних компаній із Німеччини, Австрії, Чехії, Словаччини. Польщі, Румунії, Болгарії та США.
Тому постійно зростають об'єми документообігу з Замовниками.
Через велику кількість договорів вже було складно заповнювати все вручну, Замовник потребував у пришвидшенні рутинної роботи та уникненні помилок, тому було прийнято впровадити систему BAS Документообіг.
Першочергового було налаштування автоматичного заповнення договорів зі шаблонів та налаштування бізнес-процессу погодження.

Рішення: що було запропоновано замовнику для вирішення його завдань та задоволення потреб, які роботи були проведені в ході проекту.
За методичною частиною:
розробка регламентних документів (положення про електронний документообіг, політику безпеки ),
розробка класифікаторів,
проектування прав доступу,
розробка форм договорів,

За технологічною частиною:
інтеграція BAS Документообіг з BAS Малий бізнес

Результати проекту: Прискорення процесів створення та узгодження документів.

Стан проекту: Система передана у промислову експлуатацію і супроводжується в рамках договору ІТС

Приблизна кількість договорів на рік - більше 650шт

Впроваджено в:

  • ТОВ"ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ"
  • Київ
  • 01.03.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 1
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі web клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий