Автоматизація управління договорами на базі "BAS Документообіг КОРП"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Документообіг КОРП
- Галузь:
- Професійні послуги > : Аудиторські та консалтингові компанії
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Документообіг (ECM) >
- Ведення номенклатури справ
- Діловодство
- Облік робочого часу
- Робота зі зверненнями громадян
- Облік договорів
- Облік і контроль виконання доручень
- Облік і зберігання документів
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
Компанія ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ працює у сфері міжнародної сертифікації. Компанія на ринку більше 20 років, крім Українських компаній вони співпрацюють з великою кількістю зарубіжних компаній із Німеччини, Австрії, Чехії, Словаччини. Польщі, Румунії, Болгарії та США.
Тому постійно зростають об'єми документообігу з Замовниками.
Через велику кількість договорів вже було складно заповнювати все вручну, Замовник потребував у пришвидшенні рутинної роботи та уникненні помилок, тому було прийнято впровадити систему BAS Документообіг.
Першочергового було налаштування автоматичного заповнення договорів зі шаблонів та налаштування бізнес-процессу погодження.
Рішення: що було запропоновано замовнику для вирішення його завдань та задоволення потреб, які роботи були проведені в ході проекту.
За методичною частиною:
розробка регламентних документів (положення про електронний документообіг, політику безпеки ),
розробка класифікаторів,
проектування прав доступу,
розробка форм договорів,
За технологічною частиною:
інтеграція BAS Документообіг з BAS Малий бізнес
Результати проекту: Прискорення процесів створення та узгодження документів.
Стан проекту: Система передана у промислову експлуатацію і супроводжується в рамках договору ІТС
Приблизна кількість договорів на рік - більше 650шт
Впроваджено в:
- ТОВ"ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ"
- Київ
- 01.03.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 1
-
З них одночасно працюють:
-
Варіант роботи: Файловий