Осуществлена комплексная автоматизация процессов управления и учета транспортного предприятия КП "Электроавтотранс" с помощью программного продукта "BAS ERP"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Підприємство КП «Електроавтотранс» засноване 1983 року.
КП «Електроавтотранс» є юридичною особою, яка діє на підставі Статуту. Засновником підприємства є Івано-Франківська міська рада. Основою діяльності КП «Електроавтотранс» є пасажирські перевезення міським транспортом, код КВЕД: 49.31 Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення.
Основними напрямами діяльності КП «Електроавтотранс» є:
– надання послуг з перевезення пасажирів електротранспортом;
– надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, в тому числі із залученням додаткових одиниць транспорту на міських маршрутах, що передані підприємству в обслуговування;
– діяльність, пов’язана з будівництвом ліній енергозабезпечення;
– технічне обслуговування та ремонт електро- і автотранспорту, контактних і кабельних ліній, тягових підстанцій та іншого технологічного обладнання;
– надання послуг юридичним та фізичним особам з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів, електрообладнання та апаратури;
– надання рекламних послуг;
– виконання столярних, слюсарних та сантехнічних робіт, випробувальних та вимірювальних робіт електрообладнання і апаратури;
– організація громадського харчування на підприємстві;
– реалізація проїзних та абонементних квитків;
– здійснення учбового процесу на базі підприємства з метою підготовки кваліфікованих кадрів водіїв пасажирських тролейбусів, слюсарів з ремонту рухомого складу і діючого обладнання та інших професій (згідно єдиного тарифно-кваліфікаційного довідника);
– розробка технічної документації і виготовлення запасних частин до тролейбусів та контактної мережі;
– надання медичних послуг (стоматологія та здійснення передрейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів).
Проектна потужність депо становить 139 машин. Інвентарний парк КП «Електроавтотранс» налічує 62 транспортних засоби, з них 69 тролейбусів (Шкода-14ТР; ЮМЗ Т-1 (спарені); ЮМЗ Т-2; ЛАЗЕ 183Д (низькопольні), Шкода 15Тр , Спарені тролейбуси МАN, АКСМ 321, Volvo, GRAFT&STIF) та 70 автобусів (Богдан, Кароса, Кобра 272, Кобра 220, МАЗ 2060,VOLVO).
На підприємстві діє 27 маршрутів, з них 7 – тролейбусних та 20 – автобусних. Загальна протяжність контактної мережі – 65 км.
Колектив КП «Електроавтотранс» нараховує – 500 людей.

Замовник звернувся з проханням провести комплексну автоматизацію діяльності підприємства та бухгалтерського обліку на підприємстві. Враховуючи складність методології при розрахунку заробітної праці та необхідність побудови складних завдань, було запропоновано здійснювати впровадження нового продукту «BAS ERP».
До впровадження «BAS ERP» на підприємстві облікова інформація відображалась у декількох системах, а саме «Управління торговим підприємством», а також в інших облікових системах. Власне така організація обліку з накопичення і обробки інформації в декількох системах створювали значні труднощі при зведені та систематизації даних, формуванню звітності.
Замовником було поставлено завдання об’єднати діяльність різних підрозділів, розробити документообіг, збирати та накопичувати необхідну облікову інформацію із виведенням даних для фінансової та іншої звітності.
Для реалізації проекту та здійснення впровадження були залучені компанії «REARDEN GROUP» та «Центр автоматизації FRANSOFT» з м. Івано-Франківськ, що володіють успішним досвідом впроваджень у великомасштабних проектах.
Перед впровадженням проекту було проведено обстеження підприємства з метою визначення складу робіт та створення детального технічного завдання.
Основний проект тривав 5 місяців: з грудня 2021 р. і по 30 квітня 2022 р.
В ході проекту було виконано технічне проектування облікової системи, розроблені технічні рішення з побудови додаткових модулів та виконані необхідні замовникові доопрацювання, проведено навчання користувачів по стандартному та доопрацьованому функціоналу.
В ході проекту ключовим завданням було здійснити автоматизацію діяльності служби аналізу та організації руху.
Для реалізації цього завдання було розроблено і впроваджено ряд технічних рішень, які дозволили систематизувати нормативно-довідкову інформацію, розробити документи для планування, коректування та відображення роботи як транспорту, так і водіїв.
Важливим етапом впровадження була розробка модуля для організації роботи диспетчера в режимі реального часу з фіксуванням усіх подій протягом робочого дня.
Впровадження механізму по зведенню відпрацьованих різних типів часів роботи водіїв дозволило автоматично систематизувати ці дані для розрахунку заробітної плати.
Також в обліковій системі збирається вся інформація про роботу транспортних засобів - це необхідно для аналізу роботи маршрутів.
Також одним із важливих етапів була автоматизація роботи служби з реалізації та контролю проїзних документів. Для реалізації цього завдання по синхронізації програмного продукту «BAS ERP» з системою електронного квитка «Галка» було розроблено ряд довідників, первинних документів та модулів з обміну і опрацювання даних. В результаті система дозволяє систематизувати послуги перевезень у розрізі водіїв, маршрутів, різних типів оплат і квитків.
Для аналізу і опрацювання даних в системі доопрацьовано ряд звітів, які дозволяють керівництву оперативно приймати управлінські рішення.
На сьогоднішній день автоматизовані наступні ділянки обліку:
- робота служби аналізу та організації руху;
- робота служби з реалізації та контролю проїзних документів;
- управління персоналом та кадровий облік;
- заробітна плата;
- управління закупівлями;
- управління запасами;
- облік основних засобів та нематеріальних активів;
- облік МШП та МНМА;
- управління грошовими коштами та взаєморозрахунки;
- облік виробничих та загальновиробничих витрат;
- бухгалтерський та податковий облік;
- бюджетування;
- інтеграція з клієнт-банками;
В результаті впровадження на підприємстві облікової системи на основі програмного продукту «BAS ERP»:
• Автоматизовано роботу основних служб, що дозволило об’єднати в одній системі різні дані і провести їхню систематизацію;
• Автоматизовано кадровий облік та розрахунок заробітної плати, що надзвичайно важливо в умовах великої кількості нарахувань і їхніх зв’язків з первинними даними.
• Автоматизовано бюджетування, що дозволяє оперативно реагувати на поточний стан справ і приймати необхідні рішення;
• Автоматизовано бухгалтерський та податковий облік в єдиній інформаційній системі, що забезпечило керівництву оперативне отримання інформації та надало повноцінні інструменти для контролю та аналізу стану справ на підприємстві.
Керівництво підприємства КП «Електроавтотранс» висловлює подяку колективу компаній «REARDEN GROUP» та «Центр автоматизації FRANSOFT» за впровадження системи і підготовку персоналу підприємства до роботи в програмі «BAS ERP».
Ми готові надати наступну оцінку за п’ятибальною шкалою інформаційній системі та роботі фахівців «REARDEN GROUP» та «Центр автоматизації FRANSOFT»:
Відповідність потребам організації ________5_________
Зручність роботи з системою ___________5___________
Якість роботи партнерів САБ ___________5___________
Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності ____так________

Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Голутяк В.Ю., директор
04.05.2022