Покращення діяльності на основі пп "BAS Комплексне управління підприємством"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Комплексне управління підприємством
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Товари народного споживання, одяг, взуття
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Документообіг (ECM) >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Планування потреби в матеріалах
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Планування потреби в потужностях
- Об'ємно-календарне планування виробництва
- Цехове (позмінне) планування виробництва
- Облік витрат на виробництво
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Облік діяльності допоміжних виробництв
- Переробка давальницької сировини
- Сертифікація якості сировини і продукції
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Резервування ТМЦ
- Логістика адресного складу
- Облік ТМЦ в цехових коморах
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з адаптації:
Розділ виробництво, обмін з сайтом, клієн-банк, документи оплати з конвертацією, планування потреб
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
Впроваджено в:
- Веддінг Корпорейшн Мілланова ТОВ
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 250
- Львів
- 31.05.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 25
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 25
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Количество справочников, видов документов, регистров, отчетов НОВЫХ - Більше 50
количество вводимых документов в день; среднее число строк в одном документе - До 100; 3