Автоматизація обліку для ТзОВ "Арт-Орто" за допомогою "BAS Комплексне управління підприємством"
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Комплексне управління підприємством
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Медикаменти, товари медичного призначення
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Управлінський облік 
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow) 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Розрахунок зарплати 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Облік приходу ТМЦ 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури) 
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації 
- Розрахунок фактичної собівартості 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Ціноутворення, прайс-листи 
- Оформлення замовлень покупців 
- Облік продажів 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
- Навчання в групі в офісі замовника 
Роботи з адаптації:
                        Облік заробітної плати та необоротних активів НЕ були модифіковані. В замовленні покупцю допрацьовано табличну частину колонками із цінами в дол та залишками товару на складі, а також друк-форму - відбраження адреси доставки, інформації про надані знижки, рекламної інформації. Система СRM НЕ була модифікована. Допрацьована обробка формування податкових накладних була допрацьована таким чином, щоб у разі кількох реалізацій на день одному покупцю формувались окремі поадткові документи по кожній реалізації.
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Додаткова інформація:
                        Автоматизація бізнес процесів по продажу, збирання та розбирання комплектів для майбутнього продажу. Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АРТ-ОРТО"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 6
- Львів
- 01.01.2021
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 5
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 5
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        15/10
                    
                                            Підтвердження: