Автоматизація обліку для ТзОВ "Арт-Орто" за допомогою "BAS Комплексне управління підприємством"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Комплексне управління підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Медикаменти, товари медичного призначення
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок фактичної собівартості
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з адаптації:

Облік заробітної плати та необоротних активів НЕ були модифіковані. В замовленні покупцю допрацьовано табличну частину колонками із цінами в дол та залишками товару на складі, а також друк-форму - відбраження адреси доставки, інформації про надані знижки, рекламної інформації. Система СRM НЕ була модифікована. Допрацьована обробка формування податкових накладних була допрацьована таким чином, щоб у разі кількох реалізацій на день одному покупцю формувались окремі поадткові документи по кожній реалізації.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

Автоматизація бізнес процесів по продажу, збирання та розбирання комплектів для майбутнього продажу. Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АРТ-ОРТО"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 6
  • Львів
  • 01.01.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

15/10

Підтвердження: