Впровадження модуля FlyDoc та реалізація механізму підписання КЕП файлів в конфігурації BAS Документообіг КОРП в ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НРП"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Документообіг КОРП
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Комп'ютери, програмне забезпечення та оргтехніка
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Документообіг (ECM) >
- Ведення номенклатури справ
- Діловодство
- Облік робочого часу
- Робота зі зверненнями громадян
- Облік договорів
- Облік і контроль виконання доручень
- Облік і зберігання документів
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Розробка або доопрацювання форматів електронного документообігу
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
Компанія ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НРП" (ТМ MOYO) займається роздрібною торгівлею комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах. Представництва знаходяться в багатьох городах України таких як Київ, Днепр, Львів, Одеса, Полтава, Харків, тощо.
Під час звернення в компанії обробка всіх документів відбувалась в паперовому вигляді. Всі процеси по погодженню документів займали досить багато часу співробітників (підготовка, погодження, підписання, відправка поштою або кур’єром документів-оригіналів, очікування підписання від контрагента). В разі некоректності документів, весь процес його обробки запускався повторно.
Ціль впровадження була – переведення документів в електронний формат, спрощення роботи співробітників, зниження кількості помилок через людський фактор та пришвидшення затвердження документів.
Під час впровадження були реалізовані наступні задачі:
1. Впровадження модуля FlyDoc в конфігурацію BAS Документообіг КОРП
2. Реалізація в модулі FlyDoc роботи з внутрішнім документом «Договір»
3. Розробка шаблону електронного документа «Договір»
4. Опис схеми вивантаження для автоматичного заповнення реквізитів для виду електронного документа «Договір».
5. Реалізація додаткових вкладок та реквізитів в картці внутрішнього Документа ДО.
6. Реалізація можливості вказувати, які саме файли будуть підписані КЕП.
7. Реалізація механізму автоматичного додавання файлів-вкладень з картки Документа ДО в електронний документ.
8. Реалізація механізму автоматичного виконання відповідного етапу бізнес-процесу по обробці електронного документа з боку Контрагента
9. Реалізація механізму автоматичного експорту вихідних електронних документів в модулі FlyDoc
10. Проведення комплексного навчання співробітників по роботі з електронними документами.
В процесі реалізації перевивши документи в електронний формат, компанія суттєво зменшила витрати на їх обробку. Всі процеси, від погодження всередині компанії до підписання документа з боку контрагента, відбуваються значно швидше, це дозволяє направити вільні ресурси на інші задачі.
Наразі додаткових задач у клієнта немає. Відбувається поточна підтримка користувачів.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НРП"
- Київ
- 24.05.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 11
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 11
-
Варіант роботи: Файловий