Впровадження ПП "BAS ERP" 2.5 у ТОВ "МОМЕНТУМ МІЛІТАРІ ЮКРЕЙН"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Інші види виробництва, універсальні рішення для автоматизації виробництва
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлений платний договір ІТС
Додаткова інформація:
Компанія МОМЕНТУМ МІЛІТАРІ ЮКРЕЙН, ТОВ (ТМ Momentum) - український виробник тактичного одягу, товари реалізуються через інтернет-магазин мілітарі одягу. Мають багато складських приміщень. Через місцезнаходження співробітників в різних місцях частина обліку велась в Гугл таблицях.
Задачі – організувати бухгалтерський, податковий, управлінський облік та МСФЗ. Для оперативності обробки замовлень та формування звітності були побажання по налаштуванню обмінів між Сайтом – CRM-системою – ПП "BAS ЕRP" 2.5.
При виборі можливих систем автоматизації перевага була надана ПП "BAS ЕRP" 2.5, як сучасному продукту, який більшою мірою відповідає вимогам компанії та покриває більшість її бізнес-процесів, має потенціал розвитку функціоналу. Для впровадження системи була вибрана компанія з досвідом впроваджень в різних галузях та з підтвердженим статусом центр ЕRP, а також минулий досвід плідної співпраці.
Були поставлені наступні вимоги до системи автоматизації:
- створення єдиного середовища.
- розподілення прав доступу та забезпечення високого рівня конфіденційності даних.
- об'єднання фінансових даних та звітності.
- автоматизація бізнес-процесів, яка б забезпечила можливість оперативного планування, доступність та надійне зберігання даних.
Під час впровадження були реалізовані наступні задачі:
- Налаштування основних параметрів програми, облікової політики підприємства
- Організація доступів користувачам до робочої бази та типові права користувачів згідно опису їх функціоналу
- Узгодження аналітики обліку витрат , статей доходів, руху ГК , структури підприємства, довідників номенклатури
- Завантаження довідників
- Завантаження залишки в конфігурацію
- Розробка методології по відображенню Виробництва і не типових операцій
- Реалізація обміну Сайт - CRM – "BAS ЕRP" 2.5
- Проведення навчання користувачів
- Налаштування ціноутворення (оферти, види цін)
- Навчання формування звітності, закриття періоду
- Промисловий запуск програми
- Підтримка системи при запуску - Оперативні консультації користувачів, настройка звітів, допомога при введенні первинних документів за потреби
У вересні програма була передана в промислову експлуатацію, основні заплановані етапи були виконані, впровадження триває.
Наразі надається поточна підтримка користувачів, оновлення програмного продукту та планування робіт по впровадженню МСФЗ.
Впровадження системи дало:
- Усунення дублювання даних та забезпечення їх цілісності, використання єдиного джерела даних всією компанією (економія часу співробітників на обробку даних від 5 до 25%).
- Покращення співпраці між співробітниками та між підрозділами (суб'єктивна оцінка користувачів).
- Автоматизацію основних бізнес-операцій, таких як “продаж”, “виконання замовлення” та “процедура оплати”.
- Покращення обслуговування клієнтів (оперативність) та можливість відстеження історії відносин між покупцями та компанією.
- Зниження витрат на управління за допомогою єдиних та інтегрованих систем та усунення зайвих процесів допомогло знизити вартість ведення бізнесу на 10%.
- Полегшене отримання звітності та планування (скорочення часу на підготовку до 30%).
- Забезпечення кращої безпеки даних, а також резервне копіювання та можливість контролювати права користувачів.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОМЕНТУМ МІЛІТАРІ ЮКРЕЙН"
- Київ
- 08.06.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 7
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 7
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)