Впровадження ПП "BAS ERP" 2.5 у ТОВ "МОМЕНТУМ МІЛІТАРІ ЮКРЕЙН"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Інші види виробництва, універсальні рішення для автоматизації виробництва
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

Компанія МОМЕНТУМ МІЛІТАРІ ЮКРЕЙН, ТОВ (ТМ Momentum) - український виробник тактичного одягу, товари реалізуються через інтернет-магазин мілітарі одягу. Мають багато складських приміщень. Через місцезнаходження співробітників в різних місцях частина обліку велась в Гугл таблицях.
Задачі – організувати бухгалтерський, податковий, управлінський облік та МСФЗ. Для оперативності обробки замовлень та формування звітності були побажання по налаштуванню обмінів між Сайтом – CRM-системою – ПП "BAS ЕRP" 2.5.
При виборі можливих систем автоматизації перевага була надана ПП "BAS ЕRP" 2.5, як сучасному продукту, який більшою мірою відповідає вимогам компанії та покриває більшість її бізнес-процесів, має потенціал розвитку функціоналу. Для впровадження системи була вибрана компанія з досвідом впроваджень в різних галузях та з підтвердженим статусом центр ЕRP, а також минулий досвід плідної співпраці.

Були поставлені наступні вимоги до системи автоматизації:
- створення єдиного середовища.
- розподілення прав доступу та забезпечення високого рівня конфіденційності даних.
- об'єднання фінансових даних та звітності.
- автоматизація бізнес-процесів, яка б забезпечила можливість оперативного планування, доступність та надійне зберігання даних.

Під час впровадження були реалізовані наступні задачі:
- Налаштування основних параметрів програми, облікової політики підприємства
- Організація доступів користувачам до робочої бази та типові права користувачів згідно опису їх функціоналу
- Узгодження аналітики обліку витрат , статей доходів, руху ГК , структури підприємства, довідників номенклатури
- Завантаження довідників
- Завантаження залишки в конфігурацію
- Розробка методології по відображенню Виробництва і не типових операцій
- Реалізація обміну Сайт - CRM – "BAS ЕRP" 2.5
- Проведення навчання користувачів
- Налаштування ціноутворення (оферти, види цін)
- Навчання формування звітності, закриття періоду
- Промисловий запуск програми
- Підтримка системи при запуску - Оперативні консультації користувачів, настройка звітів, допомога при введенні первинних документів за потреби

У вересні програма була передана в промислову експлуатацію, основні заплановані етапи були виконані, впровадження триває.
Наразі надається поточна підтримка користувачів, оновлення програмного продукту та планування робіт по впровадженню МСФЗ.

Впровадження системи дало:
- Усунення дублювання даних та забезпечення їх цілісності, використання єдиного джерела даних всією компанією (економія часу співробітників на обробку даних від 5 до 25%).
- Покращення співпраці між співробітниками та між підрозділами (суб'єктивна оцінка користувачів).
- Автоматизацію основних бізнес-операцій, таких як “продаж”, “виконання замовлення” та “процедура оплати”.
- Покращення обслуговування клієнтів (оперативність) та можливість відстеження історії відносин між покупцями та компанією.
- Зниження витрат на управління за допомогою єдиних та інтегрованих систем та усунення зайвих процесів допомогло знизити вартість ведення бізнесу на 10%.
- Полегшене отримання звітності та планування (скорочення часу на підготовку до 30%).
- Забезпечення кращої безпеки даних, а також резервне копіювання та можливість контролювати права користувачів.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОМЕНТУМ МІЛІТАРІ ЮКРЕЙН"
  • Київ
  • 08.06.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 7
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 7
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)