Проект автоматизації системи документообігу логістичної компанії ТОВ "РАБЕН УКРАЇНА" на базі продукту "BAS Документообіг КОРП"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Документообіг КОРП
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Автотранспорт
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів

Виконано наступні роботи:

  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

• Створення та перевірка контрагентів за допомогою інтеграції з сервісом на основі відкритих даних державних реєстрів.
• Перевірка наявності довіреності при виборі підписантів у договори та контроль термінів іх дії. За 2 тижні до закінчення строку дії довіреності, відповідальній особі приходить сповіщення про необхідність продовження довіреності або її оновлення.
• Функціонал автозаповнення файлів при створенні договорів і додаткових угод.
• Відслідковування змін файлів завдяки версіонуванню.
• Автоматизація погодження договорів та відслідковування строків їх погодження. Система автоматично розраховує маршрут та строки узгодження документів.
• Контроль термінів дії договорів.
• Механізм сповіщення учасників процесу погодження документів.
• Унікальна безшовна інтеграція з корпоративною обліковою системою. У стандартному функціоналі облікової системи відсутній модуль безшовної інтеграції. Тому фахівцями CONTO на базі бібліотеки інтеграції з документообігом (БІД) було розроблено безшовну інтеграцію з системою документообігу, яка дозволяє користувачам отримувати дані і завдання системи документообігу безпосередньо із облікової системи, в якій вони працюють.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС

Додаткова інформація:

Результати проекту впровадження
• Скорочення часу на створення договорів завдяки функціоналу автозаповнення файлів.
• Підвищення оперативності погодження та виконання умов договорів та додаткових угод.
• Зменшення документообігу у паперовому вигляді.
• Підвищення виконавчої дисципліни за рахунок своєчасного інформування користувачів по важливим подіям документів та доступу до актуального стану виконання документів.
• Скорочення часу при створенні контрагентів в системі завдяки інтеграції з сервісом на основі відкритих даних державних реєстрів.
• Посилення безпеки компанії за рахунок зниження ризику співпраці з недоброякісними контрагентами завдяки автоматизації їх перевірки сервісом на основі відкритих даних державних реєстрів.
• Отримання аналітичних даних за договорами та супровідними документами.

Впроваджено в:

  • ТОВ "РАБЕН УКРАЇНА"
  • Бровари
  • 07.05.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 135
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 15
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: