Проект автоматизації системи документообігу логістичної компанії ТОВ "РАБЕН УКРАЇНА" на базі продукту "BAS Документообіг КОРП"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Документообіг КОРП
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Автотранспорт
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Виконано наступні роботи:
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
• Створення та перевірка контрагентів за допомогою інтеграції з сервісом на основі відкритих даних державних реєстрів.
• Перевірка наявності довіреності при виборі підписантів у договори та контроль термінів іх дії. За 2 тижні до закінчення строку дії довіреності, відповідальній особі приходить сповіщення про необхідність продовження довіреності або її оновлення.
• Функціонал автозаповнення файлів при створенні договорів і додаткових угод.
• Відслідковування змін файлів завдяки версіонуванню.
• Автоматизація погодження договорів та відслідковування строків їх погодження. Система автоматично розраховує маршрут та строки узгодження документів.
• Контроль термінів дії договорів.
• Механізм сповіщення учасників процесу погодження документів.
• Унікальна безшовна інтеграція з корпоративною обліковою системою. У стандартному функціоналі облікової системи відсутній модуль безшовної інтеграції. Тому фахівцями CONTO на базі бібліотеки інтеграції з документообігом (БІД) було розроблено безшовну інтеграцію з системою документообігу, яка дозволяє користувачам отримувати дані і завдання системи документообігу безпосередньо із облікової системи, в якій вони працюють.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлений платний договір ІТС
Додаткова інформація:
Результати проекту впровадження
• Скорочення часу на створення договорів завдяки функціоналу автозаповнення файлів.
• Підвищення оперативності погодження та виконання умов договорів та додаткових угод.
• Зменшення документообігу у паперовому вигляді.
• Підвищення виконавчої дисципліни за рахунок своєчасного інформування користувачів по важливим подіям документів та доступу до актуального стану виконання документів.
• Скорочення часу при створенні контрагентів в системі завдяки інтеграції з сервісом на основі відкритих даних державних реєстрів.
• Посилення безпеки компанії за рахунок зниження ризику співпраці з недоброякісними контрагентами завдяки автоматизації їх перевірки сервісом на основі відкритих даних державних реєстрів.
• Отримання аналітичних даних за договорами та супровідними документами.
Впроваджено в:
- ТОВ "РАБЕН УКРАЇНА"
- Бровари
- 07.05.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 135
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 15
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: