Впровадження ПП "BAS ERP" у ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ ФУДІ"

Повернутись до опису впровадження
Відгук
Директору
ТОВ «СОФТКОМ груп»
Чумаку П.М.

Відгук
за результатами співпраці з ТОВ «СОФТКОМ груп»

ТОВ "МБ ФУДІ" - український виробник Shaka снеків та поживних перекусів для всієї родини. Також компанія виготовляє натуральні гіпоалергенні ласощі для домашніх улюбленців. Продукція компанії представлена в багатьох національних торгових мережах України і навіть більше: АТБ, Сільпо, Метро, Новус, Коло, Фоззі, Велика Кишеня, ОККО, БРСМ, Маршал.
У зв'язку зі збільшенням темпів розвитку бізнесу, зростанням числа партнерів і клієнтів, виникла необхідність в сучасному програмному продукті, здатному якісно вирішити завдання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
При виборі програмного продукту основною вимогою була розробка автоматизованої системи обліку для підтримки існуючих бізнес-процесів, пов'язаних з виробництвом продукції і її збутом.
Для реалізації проекту було обрано конфігурацію ВAS ERP 2.5.
На момент вибору ПП ми мали програму ВAS КУП 2.1, але її функціональність не дозволяла оперативно контролювати процес виробництва і формувати змінні завдання.
Ми провели пошук партнера, який максимально відповідав вимогам по впровадженню такої системи і зупинили свій вибір на ТОВ «СОФТКОМ груп», де і був придбаний даний програмний продукт.
Вибір програми обумовлений тим, що даний програмний продукт відповідає всім основним вимогам, що пред'являються до сучасних автоматизованих систем обліку, і дозволяє комплексно вирішити завдання управління і обліку на великому виробничому підприємстві. Партнер - компанія СОФТКОМ, є авторитетною фірмою з великим досвідом вирішення масштабних завдань з автоматизації обліку підприємств.
Фахівці ТОВ «СОФТКОМ груп» здійснили доставку і установку продукту, були роз'яснені правила інформаційно-технологічного супроводу програми. В рамках проекту виконані наступні роботи:
- Запущено типовий функціонал обліку купівель з доопрацюванням інтерфейсу для співробітників відділу закупівель. Дане доопрацювання дозволяє проконтролювати надходження по кожному рядку замовлення і отримати всю необхідну інформацію по замовленню постачальнику не відкриваючи документ ;
- Запущено типовий функціонал підсистеми ціноутворення і знижок;
- Запущено функціонал обліку оптових продажів з доопрацюваннями:
 Розширено функціонал індивідуальних оферт для фіксації всіх умов згідно специфікації до договору з клієнтами;
 Налаштовано обмін з Edin, що дозволяє завантажувати замовлення клієнтів з всією супутньою необхідною інформацією;
 Розроблено автоматичне робоче місце для розподілу залишків готової продукції і їх резервування між замовленнями клієнтів залежно від сегменту продукції і клієнтів;
 Розроблено пакети документів на відвантаження залежно від каналу збуту;
 Підключено ТЗД та розроблено інтерфейс для збирання продукції при відвантаженні, додано комплектації по палетам і друк маркувальних листів;
 Доопрацьовано інтерфейс продажів, що дозволяє проаналізувати всю необхідну інформацію по замовленню клієнта, відслідкувати стан обробки кожного рядка замовлення;
- Запущено типовий функціонал щодо обліку виробництва з незначними доопрацюванням підсистеми. Компанія не використовує формування графіка виробництва, але формує змінні завдання згідно цехів. В структуру компанії входять цехи з різними технологічними процесами, етапи виробництва налаштовані за допомогою типових можливостей програми.
Так як наша компанія займається виробництвом продуктів харчування, облік матеріалів, напівфабрикатів і готової продукції ведеться в розрізі термінів придатності для автоматизації задіяно типовий функціонал обліку по серіям.
- Запущено типову підсистему казначейство, автоматизовано обмін з клієнт -банком.
- Запущено типову підсистему для обліку кадрів і заробітної плати.
- Запущено типову підсистему для регламентованого обліку, компанія формує звітність згідно даних в програмі ВAS ERP 2.5.
В результаті впровадження автоматизовані 16 робочих місця.
В результаті виконання проекту ми отримали програму, що забезпечила автоматизацію процесу виробництва і оптових продажів, досягнуто наступні цілі:
• Скорочено час на виконання операцій в частині реалізації товару клієнтам;
• Мінімізовано ризик втрати інформації і надання некоректних даних при виробництві продукції;
• Зменшено час ручної праці в процесі обробки інформації;
• Підвищено рівень контролю основних бізнес-процесів підприємства .
На даний момент основний оперативний контур програми запущено, наразі ми активно займаємось впровадженням підсистеми Планування і Бюджетування.
Висловлюємо подяку співробітникам ТОВ «СОФТКОМ груп» за проведену компетентну роботу.
Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:
Дата введення ПП в промислову експлуатацію 14.11.2023
Відповідність потребам організації (де «5» - «в інформаційній системі реалізовані всі необхідні можливості»)
Зручність роботи з програмою (де «5» - «працювати з програмою легко і комфортно»)
Оцінка якості виконавця (де «5» - «роботою партнера дуже задоволений»
Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності (відповідь з числа перерахованих нижче):
Так
Скоріше так
Скоріше ні
Ні


Бащинський М. Б. Підпис


27.11.2024 Печать

Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
4
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Імовірніше так
Бащинський М.Б
27.11.2024