Впровадження ПП "BAS ERP" у ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ ФУДІ"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

ТОВ «МБ ФУДІ» - компанія вже більше 25 років виробляє м'ясну продукцію. Підприємство займається виробництвом і продажом снеків (мультизернові, м’ясні та рибні) та продукції Пет (Корм для домашніх тварин). На сьогоднішній день компанія входить до ТОП-5 найбільших м’ясопереробних компаній України. За обсягами виробництва у натуральних показниках займає друге місце в країні серед інших виробників з часткою ринку 14%. Асортимент налічує понад 250 видів продукції.
Реалізація проекту спрямована на розробку автоматизованої системи обліку із застосування нових інструментів і методів обліку і управління, які базуються на сучасних інформаційних технологіях, для підтримки існуючих бізнес-процесів. Основними бізнес-цілями проекту є:
• Стандартизація бізнес-процесів
• Автоматизація виробничого процесу
• Підвищення якості та оперативності отримання інформації для прийняття управлінських рішень;
• Зниження витрат і скорочення часу виконання операцій;
• Створення єдиного інформаційного середовища підприємства та усунення дублювання операцій в процесі введення інформації;
• Зниження частки ручної праці в процесі обробки інформації;
• Підвищення рівня контролю основних бізнес-процесів підприємства.
Основними завданнями обстеження є:
- Аналіз поточного рівня автоматизації підприємства;
- Аналіз бізнес-процесів Замовника;
- Вибір програмного продукту, що дозволить автоматизувати всі бізнес-процеси, пов'язані з продажами і виробництвом , а також підвищити якість роботи за рахунок функціоналу і звітності нової облікової системи;
- Підготовка плану робіт по впровадженню обраного програмного продукту;
Підготовка бюджету проекту на базі обраного програмного продукту.
Під час впровадження були реалізовані наступні дії:
- Завантаження залишків
- Перенесення документів
- Підготовка інструкцій для користувачів
Запуск блоку ПРОДАЖІ:
- Формування замовлень
- Аналіз залишків готової продукції до розподілу (в т.ч. резервування)
- Збір замовлень (в тому числі з налаштуванням та використанням ТСД)
Запуск блоку ПЛАНУВАННЯ:
- План продажів
- План виробництва
- План закупівель
Запуск блоку ВИРОБНИЦТВО.

Наразі програмний продукт запущений в промислову експлуатацію. Впровадження "BAS ERP" редакція 2.5 допомогло стандартизувати бізнес-процеси, знизити кількість ручної праці на 30%, можливість оперативного формування звітності (скорочення часу підготовки аналітики по процесам на 20-40% в залежності від звіту), прозорість фінансових витрат та доходів.
Надалі планується навчання персоналу та розробка інструкцій користувачів при необхідності, доопрацювання документів та друкованих форм за необхідністю. Впровадження блоку бюджетування та розрахунку собівартості.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ ФУДІ"
  • Київ
  • 29.06.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 20
    • В режимі тонкого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: