BAS Service Desk

(Галузеве/спеціалізоване рішення)
Розробник:
Галузь:
Професійні послуги > : Управління бізнес-процесами та інформаційними технологіями (ITIL)
Програма "BAS Service Desk" – це простий у використанні інструмент, який дозволяє планувати та розподіляти заявки на роботи, управляти навантаженням на виконавців, контролювати дотримання рівнів SLA за категоріями послуг, тим самим покращити якість надання цих послуг.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
Програма "BAS Service Desk" дозволяє:
– автоматизувати бізнес-процес від надходження звернення до його закриття
– спрямувати звернення на виконання робіт як на працівників організації, так і на підрядні організації
– автоматизувати зв'язок між категоріями послуг та виконавцями робіт
– гнучко налаштувати рівні сервісу SLA
– прив'язати звернення до робочих місць замовників чи виконавців
– автоматизувати планове технічне обслуговування для списку замовників
– розсилати електронні листи підрядним організаціям з описом необхідних робіт

Програма "BAS Service Desk" надає такі можливості контролю виконання робіт:
– аналіз стану виконання робіт в розрізі категорій послуг, замовників, виконавців
– контроль за виконанням робіт по зверненнях на кожному з етапів
– контроль за дотриманням умов SLA
– перегляд історії кожного етапу виконання звернень із зазначенням виконавців та часу обробки звернення

НОРМАТИВНО-ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Програмний продукт "BAS Service Desk" містить необхідні довідники за допомогою яких ви можете відобразити структуру вашого підприємства, створити каталог послуг, які будете надавати/ споживати, налаштувати зв’язок між категоріями послуг та виконавцями робіт.

Серед довідників, які містить система:
– Контактна книга
– Співробітники
– Робочі місця
– Підрядні організації
– Категорії послуг
– Рівні сервісу
– Території
– Співробітники та фізичні особи
– Контактні особи підрядних організацій

РОБОТА ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ТА НАРЯДАМИ
– Автоматизація бізнес-процесу від надходження звернення до його закриття
– Можливість налаштувань додаткових фільтрів при роботі зі зверненнями, зокрема по статусу звернень, робочому місцю, виконавцю, підрядній організації
– Можливість спрямування звернення на виконання робіт як на працівників організації, так і на підрядні організації
– Можливість прикріплення додаткових файлів для ілюстрації та конкретизації поставлених задач на будь-якому етапі виконання звернення
– Можливість виконання, делегування, відміни та повторного виконання робіт в межах одного звернення різними виконавцями. Кожний етап обробки звернення фіксується та доступний для перегляду користувачам в залежності від налаштувань прав доступу
– Можливість організації погодження виконання звернень для окремих категорій послуг
– Гнучке налаштування виконавців – підрядних організацій з прив’язкою до робочих місць або територій (областей)
– Гнучке налаштування відповідності окремих категорій послуг та виконавців/підрядних організацій
– Можливість створення автоматичних нарядів на підрядні організації в залежності від категорії послуг та робочих місць
– Гнучке налаштування рівнів сервісу SLA
– Прив'язка звернень до робочих місць замовників чи виконавців
– Автоматизована організація планового технічного обслуговування для списку замовників та списку робочих місць
– Гнучке налаштування періодичності виконання планового технічного обслуговування
– Розсилка електронних листів підрядним організаціям з описом необхідних робіт
– Налаштування доступу до звернень користувачів в залежності від робочого місця та прав користувачів

МОЖЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ВИКОНАННЯ РОБІТ:
– Аналіз стану виконання робіт в розрізі категорій послуг, замовників, виконавців
– Реалізовано контроль за виконанням робіт по зверненнях на кожному з етапів
– Контроль за дотриманням умов SLA
– Історія кожного етапу виконання звернень з зазначенням виконавців та часу обробки звернення

Рішення "BAS Service Desk" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Сервісне обслуговування прикладного рішення "BAS Service Desk" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом "ІТС Галузевий" 2-ї категорії.

У комплект основної поставки "BAS Service Desk" включається купон на пільговий супровід ІТС і купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий". Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість основних поставок цих комплектів. Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий", користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
– за телефонами +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45 (з урахуванням особливостей роботи Лінії консультацій під час воєнного стану)
– електронною поштою: hotline@bas-soft.eu
Підтримка в частині конфігурації "BAS Service Desk" здійснюється компанією "ВІ-КОД" з 9:00 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
– за телефоном: +38 (044) 233-66-20
електронною поштою: support@wecode.com.ua
система електронної комунікації "Skype": live:.cid.82c8bccc14eff6c9

Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.

Після закінчення пільгового періоду супровід програми "BAS Service Desk" здійснюється на платній основі. Для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс "ІТС Галузевий" на платній основі.

Для оформлення договору ІТС та сервісу "ІТС Галузевий" звертайтеся до обслуговуючого вас партнера або до Центрів супроводу та Сертифікованих сервісних партнерів у вашому регіоні (зі списком можна ознайомитися на сторінці).

Користувачі, які активували сервіс "ІТС Галузевий", обслуговуються партнером-розробником відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється централізовано, при необхідності можна звернутися за адресою електронної пошти webits-info@bas-soft.eu (в темі листа слід вказати "ІТС Галузевий").

Новина про випуск редакції галузевого рішення "BAS Service Desk" https://unionba.com.ua/news/857
05.07.2023