Проект автоматизації бізнес-процесів виробничої компанії «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на базі продукту BAS ERP

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» (бренд ÜLKA) - український виробник обладнання для майстрів манікюру. Компанія займається виробництвом та продажем обладнання для nail майстрів вже понад 5 років. Серед продукції ÜLKA: витяжки для манікюру і педикюру, фрезера, підставки для рук і для ліктів, а також захисні маски. На сьогоднішній день географія продажів розширилася до 10 країн світу.

До ухвалення рішення про впровадження нової інформаційної системи облік здійснювався у програмному продукті старого покоління, який з часом перестав відповідати потребам підприємства, насамперед в частині планування виробництва та планування закупівель для забезпечення матеріальних потреб виробництва. Необхідна була нова платформа, яка б відповідала новим масштабам розвитку компанії та допомогла вийти на новий рівень управління.
Для реалізації проекту автоматизації ми звернулися за допомогою до компанії CONTO, що є лідером з впровадження систем ERP класу. За результатами попереднього аналізу спеціалістами впроваджувального центру в якості основи нової інформаційної системи було запропоновано продукт BAS ERP, типовий функціонал, гнучкість і масштабованість якого задовольняє вимогам, заявленим керівництвом компанії.
В ході проекту пройдено етапи інтерв’ювання співробітників компанії та створення концепції проекту впровадження, моделювання бізнес-процесів на базі BAS ERP редакції 2.5, дослідна експлуатація та навчання користувачів, перенесення НДІ та залишків, введення системи в промислову експлуатацію, яка відбулася 01.06.2023 року. Нова система розгорнута на 20 робочих місцях.
Варто зазначити, що обрана нами система – це вибір на перспективу, на майбутній розвиток. Зараз зроблено перший крок – автоматизація оперативного обліку - послідовність документів за бізнес-процесами, які відображають фактичний рух матеріалів та трудовитрат:
• Управління закупівлями, в т.ч. оперативне планування забезпечення потреб, облік імпортних операцій;
• Виробництво, в т.ч. планування обсягів виробництва та оперативне планування завантаження потужностей, норм витрат матеріалів та трудоресурсів;
• Давальницьке виробництво;
• Управління продажами, в т.ч. планування;
• Складський облік, комплектація і розукомплектація товарів, використання наборів номенклатури;
• Кадровий облік та розрахунок зарплати, з урахуванням KPI;
• Управління основними засобами, нарахування амортизації;
• Облік грошових коштів, з використанням заявок на витрачання грошових коштів та платіжного календаря.
В ході проекту відбулося впровадження стандартного функціоналу BAS ERP, а також реалізовані доопрацювання типового функціоналу для врахування галузевої специфіки та унікальних бізнес-процесів компанії, зокрема, було доопрацьовано контроль списання матеріалів на виробництві згідно специфікації та місць зберігання матеріалів.
У подальших планах – налаштування управлінських звітів P&L, Сash Flow для план-фактного аналізу фінансової діяльності компанії, переведення бухгалтерського обліку в систему BAS ERP з використанням підсистеми «Інтеркампані», перехід на адресне зберігання і в перспективі максимальне використання функціоналу BAS ERP.
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ
В результаті проекту підприємство отримало сучасну інформаційну систему, що об'єднала управління ключовими бізнес-процесами в єдиний інформаційний простір.
Облік в єдиному інформаційному середовищі поточних господарських операцій компанії дозволив посилити контроль над ефективністю використання фінансових та матеріальних ресурсів.
Нова система дала можливість оперативного планування виробництва, аналізу забезпечення потреб в матеріалах на виробництві та своєчасного забезпечення цих потреб.
Керівництво підприємства висловлює подяку колективу компанії CONTO за впровадження системи і підготовку персоналу підприємства до роботи в програмному комплексі.
Ми позитивно оцінюємо результати проекту, вважаємо, що поставлені цілі автоматизації були досягнуті, задоволені виконаною роботою впроваджувального центру і продовжуємо співпрацю з ним в рамках договору супроводу.
Відповідність потребам організації:
5
Зручність роботи з програмою:
5
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Сілецький В.К., директор
10.01.2024