Проект автоматизації бізнес-процесів виробничої компанії «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на базі продукту BAS ERP
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Аналіз кадрового складу
- Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Планування потреби в матеріалах
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Планування потреби в потужностях
- Об'ємно-календарне планування виробництва
- Цехове (позмінне) планування виробництва
- Диспетчеризація виробництва на рівні цеху
- Облік витрат на виробництво
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Переробка давальницької сировини
- Облік спецодягу та спецоснащення
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Облік ТМЦ в цехових коморах
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
Було доопрацьовано контроль списання матеріалів на виробництві згідно специфікації та місць зберігання матеріалів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Додаткова інформація:
Необхідність впровадження.
До ухвалення рішення про впровадження нової інформаційної системи облік здійснювався у програмному продукті старого покоління, який з часом перестав відповідати потребам підприємства, насамперед в частині планування виробництва та планування закупівель для забезпечення матеріальних потреб виробництва. Необхідна була нова платформа, яка б відповідала новим масштабам розвитку компанії та допомогла вийти на новий рівень управління.
За результатами попереднього аналізу спеціалістами впроваджувального центру в якості основи нової інформаційної системи було запропоновано продукт BAS ERP, типовий функціонал, гнучкість і масштабованість якого задовольняє вимогам, заявленим керівництвом компанії.
Введення системи в промислову експлуатацію відбулося 01.06.2023 року. Нова система розгорнута на 20 робочих місцях.
В ході проекту автоматизовано оперативний облік: управління закупівлями, виробництво, давальницьке виробництво, управління продажами, складський облік, кадровий облік та розрахунок зарплати, управління основними засобами, облік грошових коштів.
У перспективі - максимальне використання функціоналу BAS ERP.
Результати проекту
Облік в єдиному інформаційному середовищі поточних господарських операцій компанії дозволив посилити контроль над ефективністю використання фінансових та матеріальних ресурсів.
Нова система дала можливість оперативного планування виробництва, аналізу забезпечення потреб в матеріалах на виробництві та своєчасне забезпечення цих потреб.
Впроваджено в:
- ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ»
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 32
- Дніпро
- 31.05.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 20
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 20
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження: