Проект автоматизації бізнес-процесів виробничої компанії «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на базі продукту BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Аналіз кадрового складу
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік виробничих замовлень
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Планування потреби в матеріалах
    • Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
    • Планування потреби в потужностях
    • Об'ємно-календарне планування виробництва
    • Цехове (позмінне) планування виробництва
    • Диспетчеризація виробництва на рівні цеху
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Переробка давальницької сировини
    • Облік спецодягу та спецоснащення
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Було доопрацьовано контроль списання матеріалів на виробництві згідно специфікації та місць зберігання матеріалів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Додаткова інформація:

Необхідність впровадження.
До ухвалення рішення про впровадження нової інформаційної системи облік здійснювався у програмному продукті старого покоління, який з часом перестав відповідати потребам підприємства, насамперед в частині планування виробництва та планування закупівель для забезпечення матеріальних потреб виробництва. Необхідна була нова платформа, яка б відповідала новим масштабам розвитку компанії та допомогла вийти на новий рівень управління.
За результатами попереднього аналізу спеціалістами впроваджувального центру в якості основи нової інформаційної системи було запропоновано продукт BAS ERP, типовий функціонал, гнучкість і масштабованість якого задовольняє вимогам, заявленим керівництвом компанії.
Введення системи в промислову експлуатацію відбулося 01.06.2023 року. Нова система розгорнута на 20 робочих місцях.
В ході проекту автоматизовано оперативний облік: управління закупівлями, виробництво, давальницьке виробництво, управління продажами, складський облік, кадровий облік та розрахунок зарплати, управління основними засобами, облік грошових коштів.
У перспективі - максимальне використання функціоналу BAS ERP.
Результати проекту
Облік в єдиному інформаційному середовищі поточних господарських операцій компанії дозволив посилити контроль над ефективністю використання фінансових та матеріальних ресурсів.
Нова система дала можливість оперативного планування виробництва, аналізу забезпечення потреб в матеріалах на виробництві та своєчасне забезпечення цих потреб.

Впроваджено в:

  • ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ»
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 32
  • Дніпро
  • 31.05.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: