Впровадження ПП "BAS ERP" в ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

ДОЛЯ І КО. ЛТД - українська компанія, яка спеціалізується на інтеграції системних рішень та забезпеченні професійним радіозв'язком міністерств, об'єктів та підприємств різного профілю. Організація займається виробництвом радіотехнологій, виробництво складне, є напівфабрикати та готова продукція, потрібно повне розвузлування сировини, та управління замовленнями на виробництво, для автоматизації такого процесу.
В компанії з’явилася необхідність зміни основної облікової системи, так як зараз більшість операцій дублюються (вручну) в "Управління торгівлею" та "BAS Бухгалтерія", але основну роль виконує "BAS Бухгалтерія". Побажання - перенести основну діяльність користувачів з "BAS Бухгалтерія" та налагодити обмін інформацією через конвертацію даних. Функціоналу в наявних програмах не вистачає. Потрібна конфігурація, яка б покривала наші потреби в обліку виробництва, куди ми перенесемо залишки та основну інформацію.

Були розглянуті 2 варіанти рішень для переходу – "BAS Комплексне управління підприємством" або "BAS ERP". Проведено декілька нарад з керівництвом компанії, включаючи користувачів основних процесів та ІТ-служби компанії.
Для даного клієнта з урахуванням наявних вимог до обліку виробницива краще задовільняє потреби програмне рішення "BAS ERP" редакція 2.5, зокрема завдяки таким перевагам: планування випуску напівфарикатів у т.ч. в процесі, розвузлування їх у звітності, відокремлене забезпечеення матеріалів на складі і у виробництві, планування ремонтних робіт як собі так і під замовлення і т.п.

Були виконані наступні дії: збір і аналіз вимог клієнта до облікової системи. Замовлення та встановлення програмного продукту. Активація супроводу. Проведено налаштування облікової політики, налаштування інтерфейсів та створення користувачів, внесення залишків та перенос даних з попередніх систем. Проведено налаштування бухгалтерського обліку та регламентованої звітності, кадровий облік та розрахування ЗП, проведений корпоративний курс навчання по оперативному та виробничому контуру для "BAS ERP".

Внаслідок уникнення ручного дублювання реєстрації операцій знизилася кількість рутинної роботи, знизилася кількість помилок, підвищилася оперативність отримання актуальної звітності про діяльність підприємства.
Зросла оперативність подачі звітності для вищого керівництва на 30%
З’явилась можливість формування звітності в різних розрізах та за різні періоди
Стандартизована подача звітності від різних відділів на 40%

Плани – продовження впровадження виробництва, міжнародного фінансового обліку, складский облік.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД"
  • Київ
  • 27.08.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 67
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 50
  • Варіант роботи: Файловий