Впровадження ПП "BAS Документообіг КОРП" в ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Документообіг КОРП
- Галузь:
- Професійні послуги > : Інші професійні послуги
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Документообіг (ECM) >
- Ведення номенклатури справ
- Діловодство
- Облік робочого часу
- Облік договорів
- Облік і контроль виконання доручень
- Облік і зберігання документів
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Розробка або доопрацювання форматів електронного документообігу
- Маршрутизація електронного документообігу
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
Заснована у 2011 році, компанія БІЛІНТЕХ УКРАЇНА, ТОВ (ТМ Belintech Ukraine) є системним інтегратором повного циклу: від проектування до побудови та подальшого обслуговування IT-систем будь-якої складності. Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
Під час звернення в компанії погодження та підписання договорів відбувалась в паперовому вигляді. Всі процеси по погодженню документів займали досить багато часу співробітників (підготовка, погодження, підписання, відправка поштою або кур’єром документів-оригіналів)
Ціль впровадження була – переведення погодження та підписання договорів в електронний формат.
Під час впровадження були реалізовані наступні задачі:
- Налаштування на сервері робочої бази
- Налаштування параметрів системи, узгодження структури підприємства
- Налаштування видів документів
- узгодження користувачів і прав, надання користувачам доступу до бази
- Початкове навчання ключових користувачів
- Налаштування шаблону процесу, визначення необхідності доопрацювань системи
- Перевірка і сумісне тестування з замовником налаштованих процесів
- Фінальне навчання користувачів
Автоматизація даного бізнес-процесу дало змогу налагодити погодження та підписання договорів в компанії, відслідковувати кожний етап погодження, зміни в документах, а також відповідальних осіб за кожний з етапів погодження. , а також виключило можливість втрати даних та скоротило час на вирішення організаційних питань.
На наступному етапі планується автоматизація погодження наступних документів:
- Додаткова угода
- Акти наданих послуг
- Накладні
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА"
- Київ
- 11.09.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 21
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 21
- В режимі тонкого клієнта: 21
-
Варіант роботи: Файловий