Впровадження ПП "BAS Документообіг КОРП" в ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Документообіг КОРП
Галузь:
Професійні послуги > : Інші професійні послуги
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Документообіг (ECM) >
    • Ведення номенклатури справ
    • Діловодство
    • Облік робочого часу
    • Облік договорів
    • Облік і контроль виконання доручень
    • Облік і зберігання документів
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
    • Розробка або доопрацювання форматів електронного документообігу
    • Маршрутизація електронного документообігу

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Додаткова інформація:

Заснована у 2011 році, компанія БІЛІНТЕХ УКРАЇНА, ТОВ (ТМ Belintech Ukraine) є системним інтегратором повного циклу: від проектування до побудови та подальшого обслуговування IT-систем будь-якої складності. Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
Під час звернення в компанії погодження та підписання договорів відбувалась в паперовому вигляді. Всі процеси по погодженню документів займали досить багато часу співробітників (підготовка, погодження, підписання, відправка поштою або кур’єром документів-оригіналів)
Ціль впровадження була – переведення погодження та підписання договорів в електронний формат.

Під час впровадження були реалізовані наступні задачі:
- Налаштування на сервері робочої бази
- Налаштування параметрів системи, узгодження структури підприємства
- Налаштування видів документів
- узгодження користувачів і прав, надання користувачам доступу до бази
- Початкове навчання ключових користувачів
- Налаштування шаблону процесу, визначення необхідності доопрацювань системи
- Перевірка і сумісне тестування з замовником налаштованих процесів
- Фінальне навчання користувачів


Автоматизація даного бізнес-процесу дало змогу налагодити погодження та підписання договорів в компанії, відслідковувати кожний етап погодження, зміни в документах, а також відповідальних осіб за кожний з етапів погодження. , а також виключило можливість втрати даних та скоротило час на вирішення організаційних питань.

На наступному етапі планується автоматизація погодження наступних документів:
- Додаткова угода
- Акти наданих послуг
- Накладні

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА"
  • Київ
  • 11.09.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 21
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 21
    • В режимі тонкого клієнта: 21
  • Варіант роботи: Файловий