Впровадження ПП "BAS ERP" в ТОВ "Ладві"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Комп'ютери, програмне забезпечення та оргтехніка
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Додаткова інформація:
Компанія ТОВ "ЛАДВІ" займається оптовою торгівлею комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням.
У зв'язку зі збільшенням темпів розвитку бізнесу, зростанням числа партнерів і клієнтів, виникла необхідність в сучасному програмному продукті, здатному якісно вирішити завдання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
При виборі програмного продукту основною вимогою було отримати комплексну систему для ведення бухгалтерського та оперативного обліку специфічної діяльності - продаж та обслуговування ПЗ для відеонагляду.
В процесі вибору розглядалися різні рішення фірми з автоматизації. В результаті був зроблений вибір на користь ПП "BAS ERP" 2.5 в якості основи для вирішення всіх необхідних завдань.
Вибір програми обумовлений тим, що даний програмний продукт відповідає всім основним вимогам, що пред'являються до сучасних автоматизованих систем обліку, і дозволяє комплексно вирішити завдання управління і обліку на великому виробничому підприємстві.
Під час впровадження програмного продукту були проведені наступні дії:
- доставка та установка продукту,
- проведені первинні налаштування
- перенесені дані та залишки зі старої системи
- налаштовані типові права користувачів
- проведено навчання користувачів
На поточний момент "BAS ERP" 2.5 введена в промислову експлуатацію. Впроваджені наступні підсистеми:
- Бухгалтерський облік
- Управлінський облік
- Регламентована звітність
- Управління персоналом та кадри
- Продажі (планування, ціноутворення, торгівля, аналіз продажів)
- Взаємовідносини з постачальниками
В подальшому була розроблена підсистема ліцензування продукції, за допомогою якої ведеться облік виданих ліцензій власного програмного забезпечення, що продається. Окремо був впроваджений модуль FlyDoc для електронного обміну документами з контрагентами.
Наразі клієнт повністю веде облік в новій системі. Виконується технічна підтримка користувачів, оновлення, консультування. В найближчий час клієнт не планує впровадження чи масштабні доопрацювання і повністю задоволений функціоналом програмного продукту.
По результатам впровадження має цілісну автоматизовану систему, яка дозволяє вести виробничий облік, отримувати бухгалтерські та управлінські звіти більш оперативно та всебічно.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДВІ"
- Київ
- 05.11.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 6
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 5
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)