Впровадження ПП "BAS ERP" в ТОВ "Ладві"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Комп'ютери, програмне забезпечення та оргтехніка
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Додаткова інформація:

Компанія ТОВ "ЛАДВІ" займається оптовою торгівлею комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням.
У зв'язку зі збільшенням темпів розвитку бізнесу, зростанням числа партнерів і клієнтів, виникла необхідність в сучасному програмному продукті, здатному якісно вирішити завдання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
При виборі програмного продукту основною вимогою було отримати комплексну систему для ведення бухгалтерського та оперативного обліку специфічної діяльності - продаж та обслуговування ПЗ для відеонагляду.
В процесі вибору розглядалися різні рішення фірми з автоматизації. В результаті був зроблений вибір на користь ПП "BAS ERP" 2.5 в якості основи для вирішення всіх необхідних завдань.
Вибір програми обумовлений тим, що даний програмний продукт відповідає всім основним вимогам, що пред'являються до сучасних автоматизованих систем обліку, і дозволяє комплексно вирішити завдання управління і обліку на великому виробничому підприємстві.
Під час впровадження програмного продукту були проведені наступні дії:
- доставка та установка продукту,
- проведені первинні налаштування
- перенесені дані та залишки зі старої системи
- налаштовані типові права користувачів
- проведено навчання користувачів
На поточний момент "BAS ERP" 2.5 введена в промислову експлуатацію. Впроваджені наступні підсистеми:
- Бухгалтерський облік
- Управлінський облік
- Регламентована звітність
- Управління персоналом та кадри
- Продажі (планування, ціноутворення, торгівля, аналіз продажів)
- Взаємовідносини з постачальниками
В подальшому була розроблена підсистема ліцензування продукції, за допомогою якої ведеться облік виданих ліцензій власного програмного забезпечення, що продається. Окремо був впроваджений модуль FlyDoc для електронного обміну документами з контрагентами.
Наразі клієнт повністю веде облік в новій системі. Виконується технічна підтримка користувачів, оновлення, консультування. В найближчий час клієнт не планує впровадження чи масштабні доопрацювання і повністю задоволений функціоналом програмного продукту.
По результатам впровадження має цілісну автоматизовану систему, яка дозволяє вести виробничий облік, отримувати бухгалтерські та управлінські звіти більш оперативно та всебічно.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДВІ"
  • Київ
  • 05.11.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 6
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)