Автоматизація повного циклу - від виробництва до сервісного обслуговування всюдиходів SHERP на українському підприємстві «КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ» за допомогою програмного продукту BAS ERP
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Машинобудування, приладобудування
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління ланцюжками поставок
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Планування потреби в матеріалах
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Облік витрат на виробництво
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Облік послуг виробничого характеру
- Сертифікація якості сировини і продукції
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Резервування ТМЦ
- Логістика адресного складу
- Облік ТМЦ в цехових коморах
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
У ході проекту було розроблено ряд рішень з адаптації для «BAS ERP», вже існуючих на підприємстві процесів, рішення, які вдосконалили існуючі процеси, а також розроблено та впроваджено нові для нашого підприємства рішення. Для впровадження цих рішень, там де необхідно, було виконано ряд доопрацювань типового функціоналу програми або розроблено новий функціонал для програми «BAS ERP». Нижче наведено декілька таких рішень.
Управління виробництвом:
• Оптимізовано побудову структури специфікації готової продукції-прибрані зайві рівні напівфабрикатів, розроблене рішення з використання єдиної специфікації для моделі продукції з урахуванням усіх можливих додаткових опцій з прив’язкою до відповідних етапів технологічно процесу, програмно розроблена параметризація трудовитрат відповідно до застосування тієї чи іншою додаткової опції та використання параметризації трудовитрат у замовленнях на виробництво та планових калькуляціях;
• Адаптовано для «BAS ERP» побудову планової калькуляції з розвузловуванням усіх рівнів напівфабрикатів, у т. ч. враховані особливості виробництва, які раніше не було автоматизовано, також розроблено автопошук «зациклювань» при розрахунку дерева планової калькуляції;
• Автоматизовано процеси матеріального планування та планування виробництва з урахуванням наявних ресурсів та вже замовлених ресурсів: «в дорозі»/ «у виробництві»;
• Автоматизовано аналіз матеріальної забезпеченості виробничих завдань перед запуском до роботи, а також автоматизовано запит на складі необхідних матеріальних ресурсів для виконання виробничого завдання;
• Адаптовано для «BAS ERP» існуючі виробничі процеси підприємства;
• Автоматизовано систему розрахунку відрядної оплати праці з урахуванням норм часу та розцінок;
• Адаптовано для «BAS ERP» облік бізнес-процесів аутсорсингу з прив’язкою до виробничих процесів;
• Впроваджено автоматизоване формування та облік серій з урахуванням інформації про відповідальних за якість виробу;
• Впроваджено планування надходжень та відвантаження за основним складом;
• Впроваджено облік залишків ТМЦ та напівфабрикатів у розрізі складських комірок;
• Адаптовано для «BAS ERP» бізнес-процеси сервісного та післяпродажного обслуговування всюдиходів;
• Виправлено/адаптовано під потреби підприємства наступні особливості рішення «BAS ERP»:
-виправлено механізми, які призводили до появи обертів за декількома різними вимірами на одному коді рядка у РН «Замовлення матеріалів з урахуванням коригувань», що було причиною появи некоректних резервів;
-розроблені рішення для виправлення нецілих штук напівфабрикатів на складах та у замовленнях, до яких призводило застосування типового механізму скорочення виробництва;
• Підготовлено рішення з планування завантаження технологічного обладнання;
• Розроблено технічне завдання для розробки автоматизації врахування та використання аналогів ТМЦ при плануванні та у процесах виробництва та купівель.
Забезпечення ТМЦ
• Доопрацьовано стандартний механізм для можливості групової обробки замовлень для резервування вільних залишків (на складі та «в дорозі»/ «у виробництві») під поточні потреби, виправлення незабезпечених резервів, у т. ч. знайдено рішення, яке відповідає часовим вимогам роботи механізму.
Розрахунок собівартості
• Доопрацьований розподіл матеріальних витрат між виробленою продукцією етапу пропорційно до норм;
• Доопрацьований механізм розподілу загальновиробничих витрат на випущену продукцію, згідно налаштувань поточного місяця.
ПДВ
• Доопрацьоване заповнення додатку 3 до Декларації з ПДВ;
• Виписка податкових накладних на експорт по даті переходу права власності.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
Додаткова інформація:
Для забезпечення необхідного рівня автоматизації бізнес-процесів компанії було вирішено знайти процесно-орієнтоване програмне рішення ERP-класу, яке б забезпечило комплексне управління всіма процесами на підприємстві, зменшення адміністративних трудовитрат на розрахунки та оптимізував процеси забезпечення ТМЦ. За результатами аналізу ринку було вирішено обрати для впровадження на підприємстві програму «BAS ERP».
Для реалізації проекту впровадження було обрано компанію «REARDEN GROUP (EBS)», яка має досвід успішних впроваджень на виробничих підприємствах, у тому числі у машинобудівній галузі, а також команду висококваліфікованих фахівців.
Проект впровадження тривав з 18.08.2021 до 21.12.2023, після цього проект перейшов на стадію супроводу та оптимізації системи. Керівник проекту зі сторони «REARDEN GROUP (EBS)» - Майдан Альона Ігорівна.
Проект був виконаний в кілька етапів:
• Передпроектне дослідження поточного стану процесів, зняття вимог до нової системи;
• Розробка проектного рішення, моделювання процесів, загальне ознайомлення користувачів з «BAS ERP»;
• Перенесення НДІ із попередньої системи автоматизації з одночасною трансформацією даних під вимоги «BAS ERP» та з урахуванням проектного рішення;
• Навчання користувачів;
• Запуск оперативних процесів обліку виробництва, купівель та інших процесів, важливих для життєдіяльності підприємства;
• Доробки запланованого додаткового функціоналу відповідно до проектного рішення та їх впровадження.
Основними проблемами на старті проекту автоматизації були:
• Відсутність консолідованого плану забезпечення ТМЦ і, як наслідок, відсутність реальних планів виробництва напівфабрикатів та купівель ТМЦ за видами, кількістю ТМЦ та термінами виробництва/постачання, відсутність автоматизації при визначенні дефіциту для запуску у виробництво/замовлення постачальнику необхідних позицій;
• Відсутність планування завантаженості обладнання;
• «Ручний» розрахунок відрядної ЗП;
• Конфлікт за ресурси між різними напрямками бізнесу: Основне виробництво всюдиходів та Сервіс з обслуговування та ремонту всюдиходів;
• Відсутність обліку залишків ТМЦ та напівфабрикатів у розрізі складських комірок;
• Складнощі з обліком серій виготовлених напівфабрикатів та, як наслідок, з пошуком відповідальних за виготовлення браку;
• Багато версій специфікації готової продукції-на кожну комбінацію додаткових опцій для готової продукції-окрема версія специфікації, трудомісткість їх обслуговування.
На сьогодні у «BAS ERP» автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Управління продажами. Маркетинг та ціноутворення;
• Управління виробництвом та якістю;
• Планування та забезпечення;
• Управління запасами та адресний склад;
• Управління купівлями;
• Управління грошовими коштами;
• Облік ОЗ, НМА, МНМА;
• Кадровий облік та розрахунок заробітної плати;
• Регламентований облік та звітність;
• Управління витратами та формування собівартості.
Проект впровадження був завершений 21.12.2023, система запущена у дослідно-промислову експлуатацію з 04.01.2022 р., з 04.02.2022 – у промислову експлуатацію з консультаційною підтримкою користувачів. На підприємстві автоматизовано близько 150 робочих місць, одночасно працюючих користувачів близько 100.
Основні результати впровадження системи:
* Зменшення трудовитрат на управління НДІ: відпала потреба створювати кожний раз нові Специфікації на різні модифікації моделей. Створюються тільки Характеристики з набором параметрів;
* Відмова від випуску та обліку неіснуючих напівфабрикатів у вигляді «Постів збирання»;
* Зменшення трудовитрат на розрахунок потреб в ТМЦ: допрацьована обробка резервує знайдені вільні залишки ТМЦ та виправляє забезпечення автоматично у фоновому режимі;
* Зникли конфлікти за ТМЦ між напрямками бізнесу Виробництва та Сервісу: розрахунок потреб відбувається інтегровано відразу для всіх напрямків діяльності;
* Зменшення трудовитрат на формування планових калькуляцій.
На сьогодні фахівці компанії «REARDEN GROUP (EBS)» продовжують підтримку системи «BAS ERP», виконують необхідні доопрацювання програми, розробляють рішення для удосконалення процесів автоматизації нашого підприємства.
Впроваджено в:
- ТОВ «КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ»
- ТОВ «КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ» – це українська компанія-виробник всюдиходів SHERP, які не мають аналогів у світі за своїми можливостями та характеристиками. Вже майже 20 років компанія виготовляє надійні всюдиходи-амфібії, які здатні пересуватися будь-якою поверхнею та долати найскладніші природні перешкоди. SHERP – це надійний помічник для фахівців, які регулярно долають складні природні умови: геологи, нафтовики, рятувальники, рибалки, мисливці, водії-екстремали, мандрівники. У партнерстві зі Всесвітньою продовольчою програмою організації Об’єднаних Націй (ВПП), SHERP допомагає боротися з голодом у ряді країн світу.
Компанія виготовляє всюдиходи декількох моделей та різних модифікацій, також здійснює їх сервісне обслуговування. Компанія є світовим лідером в цій галузі та має широкий ринок збуту продукції.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 201
- Київ
- 30.05.2022
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 150
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 100
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Кількість довідників - 114, видів документів - 120, регістрів - 162, звітів - 110; кількість документів, що вводяться за день - близько 500; середня кількість рядків в одному документі - 10; обсяг інформаційної бази (Мб) на момент опису 4 Гб.
Підтвердження: