Автоматизація процесів регламентованого обліку на виробничому підприємистві "САНІТА ПРОДАКТ" за допомогою програмного продукту BAS ERP
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Лісова та деревообробна промисловість
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
Завершено перший етап проекту впровадження системи, який тривав з 20.03.2023 до 30.04.2023 р. і включав в себе наступні роботи:
• Вивчення бізнес-процесів Замовника. Налаштування параметрів Робочої БД за підсистемами
• Підтримка та консультації користувачів в процесі введення НДІ
• Навчання користувачів по функціоналу BAS ERP (48 годин з урахуванням часу на підготовку викладачів до лекцій) по підсистемам
• Визначення необхідних доробок типового функціоналу BAS ERP і створення "Реєстру доробок". Доробки типового функціоналу
• Дослідно-промислова експлуатація типової конфігурації BAS ERP. Консультаційна підтримка користувачі
• Написання ТЗ для переносу номенклатури
• Автоматичний перенос НДІ
• Оновлення Системи
На сьогоднішній день автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Купівлі
• Продажі
• Казначейство
• Регламентований облік
Керівник проекту зі сторони «REARDEN GROUP (EBS)» - Майдан Юрій Олексійович.
Підсистеми запущені у промислову експлуатацію з 30.04.2023. Продовжується консультаційна підтримка користувачів та підготовка до впровадження інших підсистем.
Основні результати впровадження системи:
* Автоматизовано регламентований облік, формування і здача регламентованої звітності за допомогою сервісу FREDO
* Автоматизовано управління процесами продажів, купівель та планування оплат, що забезпечило оперативні дані для прийняття управлінських рішень.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНІТА ПРОДАКТ"
- ТОВ «САНІТА ПРОДАКТ» спеціалізується на виробництві паперових виробів господарсько-побутового та санітарно-гігієнічного призначення.
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 15
- Київ
- 29.04.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 10
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 6
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Кількість довідників - 54, видів документів - 48, регістрів - 93, звітів - 70; кількість документів, що вводяться за день 60-100; середня кількість рядків в одному документі 3-10; обсяг інформаційної бази 1 Гб.
Підтвердження: