Автоматизація процесів регламентованого обліку на виробничому підприємистві "САНІТА ПРОДАКТ" за допомогою програмного продукту BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Лісова та деревообробна промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

Завершено перший етап проекту впровадження системи, який тривав з 20.03.2023 до 30.04.2023 р. і включав в себе наступні роботи:
• Вивчення бізнес-процесів Замовника. Налаштування параметрів Робочої БД за підсистемами
• Підтримка та консультації користувачів в процесі введення НДІ
• Навчання користувачів по функціоналу BAS ERP (48 годин з урахуванням часу на підготовку викладачів до лекцій) по підсистемам
• Визначення необхідних доробок типового функціоналу BAS ERP і створення "Реєстру доробок". Доробки типового функціоналу
• Дослідно-промислова експлуатація типової конфігурації BAS ERP. Консультаційна підтримка користувачі
• Написання ТЗ для переносу номенклатури
• Автоматичний перенос НДІ
• Оновлення Системи

На сьогоднішній день автоматизовані наступні ділянки обліку:
• Купівлі
• Продажі
• Казначейство
• Регламентований облік

Керівник проекту зі сторони «REARDEN GROUP (EBS)» - Майдан Юрій Олексійович.
Підсистеми запущені у промислову експлуатацію з 30.04.2023. Продовжується консультаційна підтримка користувачів та підготовка до впровадження інших підсистем.

Основні результати впровадження системи:
* Автоматизовано регламентований облік, формування і здача регламентованої звітності за допомогою сервісу FREDO
* Автоматизовано управління процесами продажів, купівель та планування оплат, що забезпечило оперативні дані для прийняття управлінських рішень.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНІТА ПРОДАКТ"
  • ТОВ «САНІТА ПРОДАКТ» спеціалізується на виробництві паперових виробів господарсько-побутового та санітарно-гігієнічного призначення.
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 15
  • Київ
  • 29.04.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 10
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 6
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Кількість довідників - 54, видів документів - 48, регістрів - 93, звітів - 70; кількість документів, що вводяться за день 60-100; середня кількість рядків в одному документі 3-10; обсяг інформаційної бази 1 Гб.

Підтвердження: