Автоматизація обліку оптової торгівлі ТОВ "ІНТЕР ВЕРСТАТИ УКРАЇНИ" на базі "BAS Бухгалтерія базова"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- 0631426525 viber. telegram
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS Бухгалтерія Базова
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Обладнання та витратні матеріали
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
- Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
Виконано наступні роботи:
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
Налаштовано способи відображення амортизації та способи відображення зарплати у відповідності до структури статей витрат компанії
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації; оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
Підбір програмного продукту, встановлення, активація ліцензій, початкові налаштування, створення користувачів із вказаними правами, первісна консультація по роботі та наступні поточні оновлення включаються у вартість програмного продукту без додаткової оплати.
Впроваджено в:
- ТОВ "ІНТЕР ВЕРСТАТИ УКРАЇНИ"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 1
- Лубни
- 18.01.2024
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 1
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 1
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Довідників 10
Документів 20
Регістрів 15
Звітів 25
Документів за день 5
Кількість рядків 2
Обсяг бази 350Мб