Впровадження ПП "BAS ERP" у ФОП Малярчука Сергія Юрійовича

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Інші види виробництва, універсальні рішення для автоматизації виробництва
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Облік у відокремлених підрозділах
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Управлінський облік
    • Аналіз даних і прогнозування
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
  • Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
    • Автоматизація бізнес-процесів
  • Інше >
    • Інші можливості

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Додаткова інформація:

ФОП МАЛЯРЧУК СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ (УАРС) спеціалізується на виробництві повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устаткування.
Реалізація проекту спрямована на розробку автоматизованої системи для оперативного обліку із застосування нових інструментів і методів обліку і управління, які базуються на сучасних інформаційних технологіях, для підтримки існуючих бізнес-процесів.
Основними цілями і задачами проекту є:
• Підвищення рівня контролю основних бізнес-процесів підприємства;
• Зниження витрат і підвищення продуктивності завдяки більш раціональному використанню ресурсів;
• Збільшення прозорості та контроль за використанням ресурсів підприємства;
• Забезпечення керівництва актуальною та точною інформацією для прийняття обґрунтованих рішень;
• Створення єдиного інформаційного середовища підприємства та усунення дублювання операцій в процесі введення інформації.

Основні причини переходу на новий програмний продукт і загальні вимоги до автоматизації
o Досягнення цілей проекту ;
o Цілісність інформації: Єдина точка входу для доступу до інформації
o Управління процесами: Підтримка автоматизації ключових бізнес-процесів, включаючи планування, виконання та контроль.
o Модульність і масштабованість: Система повинна бути модульною та масштабованою для адаптації до змінюваних потреб бізнесу.
o Звітність та аналітика: Можливість генерації детальних звітів та аналізу даних в режимі реального часу.
o Безпека даних: Забезпечення захисту даних від несанкціонованого доступу, витоків та кібер-атак.
o Гнучкість налаштувань: Можливість налаштування системи під специфічні потреби користувачів.
o Відповідність законодавству: Відповідність вимогам національних та міжнародних стандартів і нормативів.
Використовуються наступні інформаційні системи:
- Управління торговим підприємством.
- Таблиці ексель і Google таблиці
Для вирішення задач клієнта був вибраний програмний продукт "BAS ERP" редакція 2.5.
Для впровадження програмного продукту були заплановані наступні дії:
- Налаштувати на сервері робочу базу
- Надати доступ користувачам до робочої бази
- Узгодити аналітики обліку витрат , статей доходів, витрат , руху ГК , структури підприємства, довідника номенклатури
- Налаштувати основні параметри програми, облікову політику підприємства
- Налаштувати типові права користувачів
- Надати формати вивантаження з Клієнт-Банку та налаштувати обмін з клієнт-банком
- Налаштувати Фредо
- Завантажити основні довідники в BAS ERP 2.5
- Налаштувати ціноутворення
- Розробити методологію по відображенню господарських не типових операцій в BAS ERP
- Провести навчання користувачів (підготувати інструкції за необхідності)
- Завантажити залишки в конфігурацію BAS ERP
- Промисловий запуск програми BAS ERP
- Підтримка системи при запуску (Оперативні консультації користувачів, настройка звітів, допомога при введенні первинних документів)
- Навчання формування звітності, закриття періоду
На поточний час у клієнта впроваджений оперативний, бухгалтерський та кадровий облік: Це дає можливість:
• бачити основні бізнес процеси Продажі- Виробництво – Купівлі – Склад);
• більш оперативно формувати та узгоджувати заявки на витрачання грошових коштів ;
• аналізувати документи згідно основного бізнес процесу, та будувати звіти по обліку ПДВ, ОЗ, НМА, МШП , ЗП і Кадрів, регламентовану звітність;
• проводити аналіз основної діяльності підприємства за допомогою типових звітів в розрізі різних аналітик.

Заплановані наступні етапи:
«Впровадження підсистеми Бюджетування»:
«Впровадження підсистеми для обліку відділу сервісу і навчання екіпажів літальних апаратів »
Також для оптимізації бізнес-процесів заплановано реалізувати ряд доопрацювань:
- Доопрацювання ДФ (Комерційна пропозиція, Рахунок на оплату , Видаткова накладна )
- Доопрацювання обліку номенклатури з врахуванням назв постачальника
- Контроль наявності актів, що підтверджують, використання готової продукції

Впроваджено в:

  • Фізична особа- підприємець МАЛЯРЧУК СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
  • Київ
  • 05.03.2024

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 11
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 11
  • Варіант роботи: Файловий