Впровадження ПП "BAS ERP" у ФОП Малярчука Сергія Юрійовича
                    
                        
                        - Тип проекту:
 
                        - Автоматизація
 
                        - Виконавець проекту:
 
                        - 
                            
                                                    
 
                        - Всі впровадження цього автора:
 
                        - 
                            Дивитись »
                        
 
                                                                            - Впроваджена програма автоматизації:
 
                            - BAS ERP
 
                        
                                                    - Галузь:
 
                            - Виробництво, ПЕК > : Інші види виробництва, універсальні рішення для автоматизації виробництва
 
                        
                                                    - Канали збуту:
 
                            - Оптова торгівля
 
                                            
                                            Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
 
                                                                    
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
 
                    
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
 
                    
            - Банк та каса 
 
                    
                    - Розрахунки з контрагентами 
 
                    
                    - Виробничі операції 
 
                    
                    - Основні засоби (необоротні активи) 
 
                    
                    - Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
 
                    
                    - Облік у відокремлених підрозділах 
 
                    
            
                    - Податковий облік 
 
                    
                    - Регламентована звітність 
 
                    
            
                    - Бюджетування, фінансове планування 
 
                    
                    - Управлінський облік 
 
                    
                    - Аналіз даних і прогнозування 
 
                    
            
                                                                                            - Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
 
                                                                    
            - Кадровий облік 
 
                    
                    - Підбір кадрів 
 
                    
                    - Аналіз кадрового складу 
 
                    
                    - Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів 
 
                    
                    - Розрахунок зарплати 
 
                    
                    - Облік робочого часу 
 
                    
            
                                                                                            - Управління проектами та портфелями проектів >
 
                                                                    
            - Планування змісту та термінів проектів 
 
                    
            
                                                                                            - Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
 
                                                                    
            - Автоматизація бізнес-процесів 
 
                    
            
                                                                                            - Інше >
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                    
                                            Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
 
                                                                    
                                                                                            - Продаж обраних програмних продуктів
 
                                                                    
                                                                                            - Доставка програмних продуктів в офіс замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
 
                                                                    
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
 
                    
                    - Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
 
                    
                    - Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
 
                    
                    - Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
 
                    
                    - Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
 
                    
                    - Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
 
                    
            
                                                                                            - Навчання персоналу роботі з програмою >
 
                                                                    
            - Дистанційне навчання користувачів 
 
                    
            
                                                                                    
                    
                    
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлено пільговий супровід ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                                            Додаткова інформація:
                        ФОП МАЛЯРЧУК СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ (УАРС) спеціалізується на виробництві повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устаткування.
Реалізація проекту спрямована на розробку автоматизованої системи для оперативного  обліку із застосування нових інструментів і методів обліку і управління, які базуються на сучасних інформаційних технологіях, для підтримки існуючих бізнес-процесів. 
Основними цілями і задачами проекту є:
•	Підвищення рівня контролю основних бізнес-процесів підприємства;
•	Зниження витрат і підвищення продуктивності завдяки більш раціональному використанню ресурсів;
•	Збільшення прозорості та контроль за використанням ресурсів підприємства;
•	Забезпечення керівництва актуальною та точною інформацією для прийняття обґрунтованих рішень;
•	Створення єдиного інформаційного середовища підприємства та усунення дублювання операцій в процесі введення інформації.
Основні причини переходу на новий програмний продукт  і загальні вимоги до автоматизації
o	Досягнення цілей проекту ; 
o	Цілісність інформації: Єдина точка входу для доступу до інформації
o	Управління процесами: Підтримка автоматизації ключових бізнес-процесів, включаючи планування, виконання та контроль.
o	Модульність і масштабованість: Система повинна бути модульною та масштабованою для адаптації до змінюваних потреб бізнесу.
o	Звітність та аналітика: Можливість генерації детальних звітів та аналізу даних в режимі реального часу.
o	Безпека даних: Забезпечення захисту даних від несанкціонованого доступу, витоків та кібер-атак.
o	Гнучкість налаштувань: Можливість налаштування системи під специфічні потреби користувачів.
o	Відповідність законодавству: Відповідність вимогам національних та міжнародних стандартів і нормативів.
Використовуються наступні інформаційні системи:
- Управління торговим підприємством.
- Таблиці ексель і Google таблиці  
Для вирішення задач клієнта був вибраний програмний продукт "BAS ERP" редакція 2.5.
Для впровадження програмного продукту були заплановані наступні дії:
-	Налаштувати на сервері робочу базу
-	Надати доступ користувачам до робочої бази 
-	Узгодити аналітики обліку витрат , статей доходів, витрат , руху ГК , структури підприємства, довідника номенклатури
-	Налаштувати основні параметри програми, облікову політику підприємства
-	Налаштувати типові права користувачів
-	Надати формати вивантаження з Клієнт-Банку та налаштувати обмін з клієнт-банком
-	Налаштувати  Фредо 
-	Завантажити основні довідники в BAS ERP 2.5
-	Налаштувати ціноутворення
-	Розробити методологію по відображенню  господарських  не типових операцій в BAS ERP 
-	Провести навчання користувачів (підготувати інструкції за необхідності)
-	Завантажити залишки в конфігурацію BAS ERP
-	Промисловий запуск програми BAS ERP
-	Підтримка системи при запуску (Оперативні консультації користувачів, настройка звітів, допомога при введенні первинних документів)
-	Навчання формування звітності, закриття періоду
На поточний час у клієнта впроваджений оперативний, бухгалтерський та кадровий облік: Це дає можливість:
• бачити основні бізнес процеси Продажі- Виробництво – Купівлі – Склад);
• більш оперативно формувати та узгоджувати заявки на витрачання грошових коштів ;
• аналізувати документи згідно основного бізнес процесу, та будувати звіти по обліку ПДВ, ОЗ, НМА, МШП , ЗП і Кадрів, регламентовану звітність;
• проводити аналіз основної діяльності підприємства за допомогою типових звітів в розрізі різних аналітик.
Заплановані наступні етапи:
«Впровадження підсистеми Бюджетування»: 
«Впровадження підсистеми для обліку відділу сервісу і навчання екіпажів літальних апаратів »
Також для оптимізації бізнес-процесів заплановано реалізувати ряд доопрацювань:
-	Доопрацювання ДФ (Комерційна пропозиція, Рахунок на оплату , Видаткова накладна )
-	Доопрацювання обліку номенклатури з врахуванням назв постачальника
-	Контроль наявності  актів, що підтверджують, використання готової продукції
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - Фізична особа- підприємець МАЛЯРЧУК СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
 
                                                    
                        
                        - Київ
 
                        - 06.03.2024
 
                    
                    Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 11
 
                        
                                                    - 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 11
 
                                    
                                    
                                                                    
                             
                        
                        - 
                            Варіант роботи: Файловий