Впровадження ПП "BAS ERP" у ТОВ "Амонітт"
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Управлінський облік
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Підбір кадрів
- Застосування різнопланових мотиваційних схем
- Навчання персоналу
- Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Інше >
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
Компанія ТОВ «АМОНІТТ» займається різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю. Роздрібними, проектними та оптовими продажами. Мають декілька каналів збуту. Компанія була зареєстрована в Києві в 2024 році.
На першому етапі перед керівництвом стояла задача від початку функціонування підприємства почати вести облік в сучасній системі, яка б дозволила мати можливість бачити всю фінансову картину по підприємству, формувати потрібну звітність витрачаючи на це обмежений час та бачити економічну ефективність діяльності через розрахунок собівартості продукції.
Задачі – потрібен бух облік, планування закупок та поставок, ведення клієнтів (СРМ), розрахунок собівартості (вартість каменю + роботи по прорізці, транспортування). Планують інтеграцію з сайтом, складський облік, коміркове зберігання.
На першому етапі розглядали 2 варіанта систем для впровадження - BAS Комплексне управління підприємством та "BAS ERP" редакція 2.5. Після проведення наради з клієнтом та вивчення бізнес-процесів клієнта, прийшли до висновку, що більш підходящою системою, яка зможе покрити переважну більшість вимог клієнта – є "BAS ERP" редакція 2.5
Під час впровадження були реалізовані наступні задачі:
- Підбір та встановлення програмного продукту
- Налаштування основних параметрів програми, облікової політики підприємства
- Організація доступів користувачам до робочої бази та типові права користувачів згідно опису їх функціоналу
- Складання плану навчання та проведення навчання відповідно до функціоналу користувачів
- Узгодження аналітики обліку витрат , статей доходів, розрахунку собівартості тощо
- описуємо контур необхідних доопрацювань
- Налаштувати ціноутворення
- Навчання формування звітності, закриття періоду
- Підтримка системи при запуску - Оперативні консультації користувачів, настройка звітів, допомога при введенні первинних документів за потреби
Впровадження "BAS ERP" редакція 2.5 дало можливість клієнту вже на першому етапі:
- Формувати звіти по грошовим потокам зі статтями витрат
- Проводити класифікацію товарів за пріоритетністю на основі обраних критеріїв ( АВС-аналіз)
- Оперативно отримувати звітність по собівартості
Заплановані наступні роботи:
- Реалізація необхідних доопрацювання (інтеграція з WMS-системою, впровадження CRM-системи)
- Інтеграція з сайтом
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМОНІТТ"
- Київ
- 23.06.2024
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 6
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 6
-
Варіант роботи: Файловий