Впровадження ПП "BAS ERP" у ТОВ "Амонітт"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Навчання персоналу
    • Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Формування графіка оплати постачальникам
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
      • ABC/XYZ аналіз запасів
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
  • Інше >
    • Інші можливості

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Додаткова інформація:

Компанія ТОВ «АМОНІТТ» займається різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю. Роздрібними, проектними та оптовими продажами. Мають декілька каналів збуту. Компанія була зареєстрована в Києві в 2024 році.
На першому етапі перед керівництвом стояла задача від початку функціонування підприємства почати вести облік в сучасній системі, яка б дозволила мати можливість бачити всю фінансову картину по підприємству, формувати потрібну звітність витрачаючи на це обмежений час та бачити економічну ефективність діяльності через розрахунок собівартості продукції.
Задачі – потрібен бух облік, планування закупок та поставок, ведення клієнтів (СРМ), розрахунок собівартості (вартість каменю + роботи по прорізці, транспортування). Планують інтеграцію з сайтом, складський облік, коміркове зберігання.
На першому етапі розглядали 2 варіанта систем для впровадження - BAS Комплексне управління підприємством та "BAS ERP" редакція 2.5. Після проведення наради з клієнтом та вивчення бізнес-процесів клієнта, прийшли до висновку, що більш підходящою системою, яка зможе покрити переважну більшість вимог клієнта – є "BAS ERP" редакція 2.5
Під час впровадження були реалізовані наступні задачі:
- Підбір та встановлення програмного продукту
- Налаштування основних параметрів програми, облікової політики підприємства
- Організація доступів користувачам до робочої бази та типові права користувачів згідно опису їх функціоналу
- Складання плану навчання та проведення навчання відповідно до функціоналу користувачів
- Узгодження аналітики обліку витрат , статей доходів, розрахунку собівартості тощо
- описуємо контур необхідних доопрацювань
- Налаштувати ціноутворення
- Навчання формування звітності, закриття періоду
- Підтримка системи при запуску - Оперативні консультації користувачів, настройка звітів, допомога при введенні первинних документів за потреби

Впровадження "BAS ERP" редакція 2.5 дало можливість клієнту вже на першому етапі:
- Формувати звіти по грошовим потокам зі статтями витрат
- Проводити класифікацію товарів за пріоритетністю на основі обраних критеріїв ( АВС-аналіз)
- Оперативно отримувати звітність по собівартості

Заплановані наступні роботи:
- Реалізація необхідних доопрацювання (інтеграція з WMS-системою, впровадження CRM-системи)
- Інтеграція з сайтом

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМОНІТТ"
  • Київ
  • 23.06.2024

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 6
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 6
  • Варіант роботи: Файловий