Комплексна автоматизація бізнес-процесів підприємства ТОВ "АМАКО УКРАЇНА" - одного з найбільших дилерів сільськогосподарської техніки в Україні за допомогою системи «BAS Комплексне управління підприємством»

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS Комплексне управління підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Автомобілі, автозапчастини
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
    • Транспорт >
      • Облік власного транспорту
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

У ході проекту були виконані істотні розробки, ключові з них.:
• Інтеграція з сайтом
• Інтеграція із зовнішніми системи: WMS Tucano (система управління складом), «Зарплата і управління персоналом» (ЗУП).
• Інтеграція з сервісом Вчасно: автоматичне вивантаження й завантаження документів з урахуванням статусів підписання документа через ЕДО, відправлення документів відбувається автоматично із прив'язкою до эл. пошті в картці контрагента, у контрагентові проставляється ознака про використання контрагентом ЕДО Вчасно.
• Доопрацьовано АРМ продажів для автозапчастин, АРМ для формування та контролю цін, перерозрахунок знижок, автоматичне розсилання актів звірок.
• Доопрацьовано функціонал резервування ТМЦ.
• Розроблено функціонал кредитної лінії, ланки документообігу для Інвойсу.
• Розроблений єдиний АРМ для логістики, розроблені АРМ логістика для складів операційного переміщення і АРМ для операційних закупників, АРМ транспортної логістики. Додані команди виклику друкованих форм зі складськими комірками, автозаповнення останніх обраних значень у формі АРМ
• Розроблено та інтегровано з BAS КУП модуль «Rearden Group: Управління автотранспортом»
• Доопрацьовано збереження в системі історичних даних про зміну власників пластикових карток на паливо.
• Доопрацьовано резервування товарів, механізм планувальника сервісної підтримки
• Облік номенклатури із зображенням товару
• Доопрацьований механізм резервування на складі для переміщення ТМЦ: товар зберігатися на різних складах, розроблена можливість зарезервувати товар з будь-якого складу документом Замовлення покупця.
• Доопрацьовано резервування товарів у дорозі
• Заміна номенклатури по ланцюжку від закупівлі (інвойс, замовлення постачальнику, замовлення покупцю). Створення повідомлень по внесених змінах.
• Доопрацьовано заповнення товарів у документах реалізації та складських (заміни й аналоги)
• Додано перевірку на наявність коду УКТЗЕД, у разі їх відсутності видається повідомлення й не формуються типові документи
• Автоматична обробка кодів УКТЗЕД в документах Митна декларація на імпорт
• Часткове відвантаження (реалізація) із замовлення клієнта - доопрацьовано механізм появи під замовлення нових доступних до реалізації ТМЦ при відкритті в результаті завершення циклу Supply Chain
• Доопрацьовано контроль списання ТМЦ, МБП
• Доопрацьований механізм планувальника сервісної підтримки
• Інші доопрацювання для підсистем: Управління купівлями, Управління продажами, Управління виробництвом

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Додаткова інформація:

Для забезпечення необхідного рівня автоматизації бізнес-процесів компанії було вирішено знайти програмне рішення, яке б забезпечило комплексне управління всіма процесами на підприємстві, зменшення адміністративних трудовитрат на розрахунки та управління логістикою та оптимізувало процеси забезпечення ТМЦ. За результатами аналізу ринку було вирішено обрати для впровадження систему «BAS Комплексне управління підприємством».
Для реалізації проекту впровадження системи «BAS Комплексне управління підприємством» (далі – BAS КУП) було обрано компанію «REARDEN GROUP (EBS)», що має досвід успішних впроваджень на виробничих підприємствах і команду висококваліфікованих фахівців.
Проект впровадження тривав з 15.03.2021 до 30.12.2022 р., після чого проект перейшов в стадію супроводу та оптимізації системи. Керівник проекту зі сторони «REARDEN GROUP (EBS)» - Майдан Альона Ігорівна.
Проект був виконаний в кілька етапів:
• Формування ТЗ загальних налаштувань та по підсистемах
• Розробка технічних рішень по підсистемах
• Розробка додаткового функціоналу відповідно до технічних рішень та його впровадження
• Перенесення НДІ і даних із попередньої системи автоматизації
• Навчання користувачів і написання інструкцій
• Поетапний запуск підсистем у дослідно-промислову експлуатацію з безперервним консультуванням користувачів під час запуску та експлуатації підсистем.

На сьогоднішній день автоматизовані наступні ділянки обліку:
• CRM
• Сервісна підтримка клієнтів
• Облік автотранспорту
• Управління продажами
• Планування продажів – планування роботи сервісного підрозділу
• Маркетинг та ціноутворення
• Управління запасами. Забезпечення потреб
• Управління грошовими коштами
• Бухгалтерський та податковий облік
• Облік доходів і витрат, відображення в регламентованому обліку розширеної гарантії

Проект впровадження був завершений 30.12.22, всі підсистеми були запущені у промислову експлуатацію станом на 01.12.2023 р. з консультаційною підтримкою користувачів. На підприємстві автоматизовано близько 200 робочих місць, одночасно працюючих користувачів 150.
На сьогоднішній день продовжується підтримка системи та виконання необхідних доопрацювань.

Основні результати впровадження системи:
• Істотні доопрацювання під бізнес-процеси підприємства та міжсистемна інтеграція забезпечили зменшення трудовитрат на управління НДІ, розрахунок потреб та управління логістичними процесами
• Спеціально розроблені АРМ працівників налагодили оперативне управління всіма процесами від первинної взаємодії з клієнтом до виконання замовлення та сервісного обслуговування.
• Автоматизована система забезпечила достовірні і оперативні дані про фактичні витрати та іншу аналітичну інформацію для оптимізації витрат та підвищення рентабельності бізнесу.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМАКО УКРАЇНА"
  • ТОВ «АМАКО УКРАЇНА» – один з найбільших дилерів в Україні сільськогосподарської техніки Massey Ferguson, Geringhoff, Bednar, технологічних рішень Precision Planting, комерційних автомобілів IVECO, а також є структурною одиницею виробника зрошувальних машин WESTERN. Компанія АМАКО розпочала свою діяльність у 1996 році і є частиною потужної міжнародної групи компаній Alkhorayef Group, діяльність якої зосереджена в 40 країнах світу. Дистриб’юторська мережа АМАКО нараховує 16 представництв по всій території України. Пріоритетом у діяльності компанії є післяпродажне обслуговування клієнтів і допомога у вирішенні будь-яких технологічних завдань. Обладнані сервісні центри здійснюють обслуговування техніку більш ніж 20 брендів, склади налічують сотні тисяч найменувань запчастин.
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 270
  • Бориспіль
  • 30.11.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 200
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 150
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних PostgreSQL)

Інші параметри:

Кількість довідників - 109, видів документів - 116, регістрів - 155, звітів - 120; кількість документів, що вводяться за день - близько 500; середня кількість рядків в одному документі - 10; обсяг інформаційної бази (Мб) на момент опису 4 Гб.

Підтвердження: