BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством

(Галузеве/спеціалізоване рішення)
Розробник:
Галузь:
Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
Рішення "BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством" призначене для автоматизації управління діяльністю будівельних компаній. Рішення забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію всіх видів будівельної діяльності, зокрема, для вертикально-інтегрованих холдингів, які реалізують повний цикл будівництва.

Прикладне рішення "BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством" розроблено на базі типового рішення "BAS Комплексне управління підприємством" і містить всю функціональність цього продукту.

"BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством" автоматизує наступну галузеву специфіку будівництва:

– формування кошторисів
– календарне планування робіт
– розподіл робіт між власними ресурсами і субпідрядниками, укладання умов за договорами з підрядниками
– формування потреби в матеріалах, трудових і машинних ресурсах на весь життєвий цикл проекту
– оперативне планування і відображення факту робіт c деталізацією: зміна, день, тиждень, декада, місяць
– зручна візуалізація планових даних і можливість вносити факт, як в Excel
– відображення відхилення від графіка із зазначенням причини відхилення
– планування ресурсів з деталізацією до конкретного транспортного засобу або спеціальності робітників
– перепланування робіт проекту за фактом виконання
– план-фактний аналіз виконання робіт і проекту в цілому
– порівняння сценаріїв проекту
– аналіз планових і фактичних даних з витрат ресурсів
– аналіз забезпеченості ресурсами за проектом
– закриття робіт субпідрядників
– закриття робіт замовником
– формування друкованих форм КБ-2в, КБ-3в
– списання матеріалів, формування друкованої форми М29
– ведення взаєморозрахунків з субпідрядниками та замовником

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПІДСИСТЕМ

Календарно-мережеве планування
– Завантаження даних з кошторисних програм (АВК5):
– завантаження кошторисної інформаційної документації проекту
– створення кошторисної нормативно-довідкової інформації всередині бази
– створення структури графіка виконання робіт автоматично на підставі кошторисної інформації
– проставлення обсягів робіт, відповідно до кошторисної інформації
– завантаження актуальних цін на кошторисні ресурси, відповідно до кошторисної інформації (в розрізі типів цін)
– автоматичне наповнення робіт (кожної роботи) ресурсами, потрібними для виконання робіт (матеріальні, трудові, машинні)
– зазначення норм витрати кошторисних ресурсів відповідно до кошторисної інформації
– розрахунок загальної кількості ресурсів для кожної роботи
– розрахунок ресурсної собівартості робіт
– розбиття загальної вартості робіт за статтями витрат (в тому числі різні види накладних витрат)
– Створення структури графіка виконання робіт вручну
– Створення структури графіка виконання робіт з шаблонів:
– створення загальної бази шаблонів робіт, що використовуються
– завантаження окремих робіт
– завантаження часткової структури з шаблонів (завантаження відразу однієї або декількох груп робіт)
– наповнення робіт ресурсами всіх типів, відповідно до даних в шаблонах
– завантаження зв'язків між шаблонними роботами (якщо завантажується група робіт)
– завантаження всіх видів накладних витрат, відповідно до шаблонних даних
– Розстановка послідовності виконання робіт:
– зазначення попередніх і наступних робіт, їх різна комбінація
– зазначення параметрів зв'язку з кожної з робіт (тип зв'язку, тип затримки тощо)
– розрахунок тривалості виконання графіка робіт
– розрахунок трудомісткості і машиноємкості робіт (в годинах) відповідно до обсягів робіт, кількості ресурсу (техніки або співробітників) і норми ресурсу на одиницю робіт
– розрахунок тривалості роботи (в днях або годинах), з урахуванням графіка робіт і трудомісткості/машиноємкості
– автоматичне проставляння дат виконання кожної з робіт з урахуванням графіка робіт, тривалості кожної роботи і зазначених зв'язків
– Фіксація загальних даних по проекту для розрахунку собівартості об'єктів
– Створення різних сценаріїв проекту:
– можливість формування різних сценаріїв виконання одного і того ж проекту, його подальший аналіз
– зберігання історії зміни робочого сценарію проекту: зміна структури, цін кошторисних ресурсів, наповнення робіт ресурсами тощо
– Формування бюджету проекту:
– формування видаткової частини для кожної роботи
– групування витрат по групах (відповідно до структури графіка виробництва)
– розбивка бюджетних витрат проекту згідно з основними статтями: матеріальні, машинні, трудові, оплата послуг субпідряду
– групування накладних витрат за проектом в розрізі видів накладних витрат
– окреме відображення витрат за додатковими (специфічними) роботами проекту
– відображення бюджету за проектом в актуальних цінах кошторисних ресурсів або проектних ресурсів
– розбивка бюджету проекту на готівкові/безготівкові кошти
– відстеження використаних бюджетних коштів в порівнянні із запланованими
– відображення неосвоєних сум бюджету за статтями проекту
– можливість зберігання бюджету проекту на конкретну дату
– можливість формування різних прогнозних бюджетів по одному проекту, їх зберігання
– Розподіл робіт між виконавцями:
– вибір конкретного виконавця по кожній з робіт: внутрішній підрозділ або зовнішній контрагент
– передача переліку робіт за проектом на довільну кількість контрагентів
– фіксація цін підрядника на виконання кожної з робіт
– Формування ресурсної відомості:
– розбиття матеріальних потреб по кожній з робіт на зазначені періоди
– встановлення відповідностей між кошторисними матеріальними ресурсами і номенклатурою (для подальшої закупівлі та фактичного списання)
– передача матеріалів для робіт, які виконують субпідрядники на забезпечення субпідрядником
– можливість розбивки загальної кількості матеріалів між нашою забезпеченістю і субпідрядною
– вказування варіанта, як розбити потреби: чи віднести їх усі на дату початку чи розподілити рівномірно на весь період роботи
– окреме відображення потреби в обладнанні (дорогі матеріальні ресурси, з терміном виготовлення і постачання більше місяця) та інертних матеріалах (матеріальні ресурси, що
– використовуються кожен день, відносно недорогі)


Оперативне планування/управління
– Формування місячних планів виконання робіт:
– формування переліку робіт, що повинні виконуватися в обраний період
– розбивка загального обсягу робіт на періоди – відображення планового обсягу відповідно до обраного періоду
– відображення обсягів робіт виконаних в минулих періодах (абсолютне і відсоткове співвідношення)
– внесення фактичних обсягів, виконаних в обраний період
– відображення залишку робіт, що повинні бути виконані за період
– відображення обсягів робіт, що вже виконані, з урахуванням введеного факту за обраний період
– планові і фактичні дати початку та закінчення кожної з робіт
– відображення факту виконання робіт субпідрядним методом
– фіксація недовиконання/перевиконання обсягів робіт, причин відхилення
– Призначення ресурсів на роботи (техніки і співробітників)
– Фіксація додаткових робіт:
– фіксація додаткових робіт проекту протягом усього життєвого циклу проекту
– зазначення для такої роботи всіх основних даних: тривалість, об'єм, наповнення ресурсами, накладними витратами будь-яких видів тощо
– Відображення витрат матеріалів в розрізі робіт:
– заповнення переліку витрачених матеріалів на підставі виконаних робіт
– зазначення фактичних даних кількості витрачених матеріалів
– автоматичний розрахунок суми витрачених ресурсів, згідно актуальним цінам номенклатури
– зіставлення і відображення різниці між плановою та фактичною витратою матеріалів
– відображення відхилень у витратах і можливість фіксації причин відхилень для таких матеріалів
– можливість ручного введення матеріалів, незапланованих в кошторисі
– Відображення виробітку співробітників і техніки


Аналіз, звітність
– План-фактний аналіз виконання робіт (кошторисні дані – введений факт):
– порівняння планових і фактичних періодів виконання робіт
– порівняння виконаних обсягів робіт з плановими
– Порівняння сценаріїв проекту:
– порівняння структури різних сценаріїв одного проекту
– зіставлення бюджетів різних сценаріїв
– План-фактний аналіз проекту:
– зіставлення собівартості планової і фактичної
– порівняння показників маржинальності і рентабельності
– порівняння планових і фактичних норм ресурсів, які використовуються для виконання робіт
– Підрахунок проекту (факт по фактично виконаним роботам; невиконані роботи по індикативній вартості):
– відображення бюджетів 0 + 12, 3 + 9, 6 + 6, 9 + 3
– можливість порівняння альтернативних бюджетів з фактичними показниками у проекті
– Аналіз планових і фактичних даних витрачених ресурсів:
– відображення переліку всіх запланованих і всіх фактично використаних матеріалів
– відображення норм витрати матеріалів: планових з кошторису, фактичних згідно введених даних
– відображення загальної кількості матеріалів, необхідних для виконання зазначеного обсягу робіт, їх зіставлення з фактичною витратою
– Аналіз закриття робіт актами:
– відображення переліку робіт, які виконуються підрядниками (зазначені конкретні контрагенти)
– відображення обсягів робіт, прийнятих у субпідрядника, їх вартостей
– відображення робіт, виконаних і реалізованих замовнику, їх вартостей (в цінах замовника)
– Аналіз забезпеченості проекту матеріалами:
– відображення загальної потреби проекту в матеріалах
– аналіз кількості замовлених матеріалів, як поставлених, так і не поставлених
– аналіз складських залишків
– відображення вже використаної кількості матеріалів в рамках проекту
– відображення кількості ресурсів, що потрібно довести для забезпечення проекту


Додаткові можливості
– Проставлення відповідностей між кошторисними ресурсами і ресурсами проекту:
– можливість проставлення відповідностей на різних етапах планування проекту: від моменту створення кошторису до створення планів закупівель
– вказування коефіцієнтів перерахунку для коректного відображення потрібних ресурсів (наприклад, у разі відповідності номенклатури і матеріального ресурсу з різними одиницями вимірювання)
– Зміна оперативних планів виконання робіт:
– перепланування обсягів робіт, виконуваних в поточному періоді на підставі раніше введеного факту
– можливість виконання робіт, невиконаних в минулі періоди
– можливість додавання позапланової роботи безпосередньо в оперативний план
– внесення фактичних даних про виконання незапланованих робіт
– Коригування потреб в ресурсах:
– перепланування кількості потрібних ресурсів відповідно до нових оперативних планів
– планування ресурсів, потрібних для виконання позапланових робіт
– можливість додавання ресурсів, що не заплановані, але потрібних для виконання робіт

Конфігурація є захищеною і містить фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем,
має захист від несанкціонованого використання.
Сервісне обслуговування програмних продуктів "BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 2-ї категорії.

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
за телефонами: +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45 (з урахуванням особливостей роботи Лінії консультацій під час воєнного стану)
електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Підтримка в частині конфігурації "BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством" здійснюється компанією "Камала Софт" з 9:00 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

телефон лінії консультацій: +38 (044) 465-63-62
адреса електронної пошти: hline@kamala-soft.com
Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
Опис програми на сайті BAS https://www.bas-soft.eu/soft/bas-sectoral/bas-budivnitstvo-kompleksne-upravlinnya-pidpri-mstvom

Новина про випуск галузевого рішення "BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством" - https://unionba.com.ua/news/921
06.08.2024