Автоматизація оперативного обліку в роздрібному магазині оптичного устаткування ТОВ "ОЛМІ-АГРО" за допомогою продукту "BAS Малий бізнес"
                    
                        
                        - Тип проекту:
 
                        - Автоматизація
 
                        - Виконавець проекту:
 
                        - 
                            
                                                    
 
                        - Всі впровадження цього автора:
 
                        - 
                            Дивитись »
                        
 
                                                                            - Впроваджена програма автоматизації:
 
                            - BAS Малий бізнес ПРОФ
 
                        
                                                    - Галузь:
 
                            - Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Обладнання та витратні матеріали
 
                        
                                                    - Канали збуту:
 
                            - Роздрібна торгівля
 
                                            
                                            Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
 
                                                                    
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
 
                    
                    - Управлінський облік 
 
                    
                    - Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow) 
 
                    
            
                                                                                            - Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
 
                                                                    
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
 
                    
            
                                                                                            - Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
 
                                                                    
            - Кадровий облік 
 
                    
                    - Розрахунок зарплати 
 
                    
            
                                                                                            - Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
 
                                                                    
            - Оформлення замовлень постачальникам 
 
                    
                    - Взаєморозрахунки з постачальниками 
 
                    
                    - Облік приходу ТМЦ 
 
                    
                    - Облік невідфактурованих поставок 
 
                    
            
                                                                                            - Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
 
                                                                    
            - Склад та логістика > 
 
                    
            - Управління складськими запасами 
 
                    
                    - Управління ордерним складом 
 
                    
            
                    - Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
 
                    
            - Ціноутворення, прайс-листи 
 
                    
                    - Оформлення замовлень покупців 
 
                    
                    - Облік продажів 
 
                    
                    - Аналіз продажів ABC/XYZ 
 
                    
                    - Взаєморозрахунки з покупцями 
 
                    
                    - Роздрібна торгівля 
 
                    
                    - Підключення торгового обладнання 
 
                    
            
            
                                                                                    
                    
                    
                                            Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
 
                                                                    
                                                                                            - Продаж обраних програмних продуктів
 
                                                                    
                                                                                            - Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
 
                                                                    
            - Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
 
                    
                    - Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
 
                    
                    - Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
 
                    
            
                                                                                            - Навчання персоналу роботі з програмою >
 
                                                                    
            - Дистанційне навчання користувачів 
 
                    
            
                                                                                    
                    
                    
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                            - Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлений платний договір ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
 
                                                                    
                                                                                            - Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ-АГРО"
 
                                                            - ТОВ "ОЛМІ-АГРО" - багатопрофільне підприємство. Ключові напрямки бізнесу: вирощування зернових культур і роздрібна торгівля в мазині оптичного устаткування.
 
                                                    
                                                    - Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 10
 
                        
                        - Київ
 
                        - 09.08.2024
 
                    
                    Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 4
 
                        
                                                    - 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 4
 
                                    
                                    
                                                                    
                             
                        
                        - 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
 
                    
                                            Інші параметри:
                        Кількість довідників - 57, видів документів - 45, регістрів - 120, звітів - 70; кількість документів, що вводяться за день - 10-20; середня кількість рядків в одному документі 3-10; обсяг інформаційної бази 300 Мб.