Проект впровадження кадрового обліку та розрахунку заробітної плати на базі BAS ERP на торгівельному підприємстві

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Аналіз кадрового складу
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

В ході проекту було допрацьовано наступні процеси:
• Облік персоналу. Його доопрацювання дозволило спростити формування звітності - за штатним розписом, кадровим складом, в т. ч. з відображенням організаційної структури в потрібних для прийняття управлінських рішень розрізах.
• Облік робочого часу. Доопрацювання дозволило покращити контроль як відпрацьованого, так і не відпрацьованого часу в умовах широкої територіальної розгалуженості і гібридного режиму роботи персоналу.
• Розрахунок заробітної плати. Були автоматизовані розрахунки премій, бонусів та інших мотиваційних складових.
• Обміни необхідними даними із майстер-системою з використанням корпоративної системи обміну на базі Rabbit MQ.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС

Додаткова інформація:

Після впровадження базових потреб підприємства у веденні регламентованого кадрового обліку і розрахунку заробітної плати постало питання автоматизації складних розрахунків різноманітних мотиваційних схем, створення набору звітності для прийняття управлінських рішень, покращення контролю за обліком робочого часу. Після моніторингу ринку керівництво компанії обрало Впроваджувальний центр CONTO як партнера для реалізації проекту автоматизації.
В ході проекту було допрацьовано наступні процеси:
• Облік персоналу. Його доопрацювання дозволило спростити формування звітності - за штатним розписом, кадровим складом, в т. ч. з відображенням організаційної структури в потрібних для прийняття управлінських рішень розрізах.
• Облік робочого часу. Доопрацювання дозволило покращити контроль як відпрацьованого, так і не відпрацьованого часу в умовах широкої територіальної розгалуженості і гібридного режиму роботи персоналу.
• Розрахунок заробітної плати. Були автоматизовані розрахунки премій, бонусів та інших мотиваційних складових.
• Обміни необхідними даними із майстер-системою з використанням корпоративної системи обміну на базі Rabbit MQ.
Результати проекту впровадження інформаційної системи
Через 12 місяців після введення системи в експлуатацію можна відзначити наступні зміни:
• Підвищився рівень доступності, достовірності та деталізації даних в інформаційній системі.
• Підвищилася прозорість бізнес-процесів підприємства, зокрема процесів обліку робочого часу та розрахунку різних складових мотиваційних схем.
• Внаслідок впровадження комплексної інформаційної системи BAS ERP підвищилася продуктивність роботи різних підрозділів.

Впроваджено в:

  • Київ
  • 01.08.2023

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 30
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 30
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)