Впровадження ПП "BAS ERP" у ТОВ «Мед України»
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Регламентована звітність
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Аналіз даних і прогнозування
- Інші функції
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Підбір кадрів
- Аналіз кадрового складу
- Навчання персоналу
- Оцінка і аттестаци персоналу
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Оформлення замовлень покупців
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Інше >
Виконано наступні роботи:
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Оформлено пільговий супровід ІТС
Додаткова інформація:
Компанія займається виробництвом меду, має свою торгову марку і фасує мед для мереж під їхньою ТМ. Також компанія займається виробництвом з давальницької сировини. Продаж продукції здійснюється як на території України, так і експортується.
Вид діяльності компанії - Виробництво інших харчових продуктів, н.в.і.у.
Цілі клієнта - Реалізація проекту спрямована на розробку автоматизованої системи обліку із застосування нових інструментів і методів обліку і управління, які базуються на сучасних інформаційних технологіях, для підтримки існуючих бізнес-процесів.
Основними бізнес-цілями проекту є:
• Стандартизація бізнес-процесів і їх автоматизація;
• Підвищення якості та оперативності отримання інформації для прийняття управлінських рішень;
• Створення єдиного інформаційного середовища підприємства та усунення дублювання операцій в процесі введення інформації;
• Зниження частки ручної праці в процесі обробки інформації;
• Підвищення рівня контролю основних бізнес-процесів підприємства;
• Автоматизація бюджетування і контроль виконання бюджетів.
Основними задачами, які має вирішувати новий програмний продукт є :
o Автоматизація управлінського і бухгалтерського обліків;
o Відображення виробництва продукції і послуг з врахуванням специфіки обліку;
o Інтеграція з Медок;
o Інтеграція з іншими системами обміну документами;
o Інтеграція з базою обліку експортера меду ;
o Автоматизація управлінських звітів за наданими формами;
o Прозорий аналіз управлінського обліку ;
o Гнучкий поділ прав користувачів ;
o Формування бюджетів і аналіз їх виконання ;
o Контроль роботи з ГК
Орієнтована кількість користувачів, що працюють в програмах : 20-25.
Після проведеного аналізу поточних бізнес-процесів клієнта та програмного забезпечення, було рекомендовано перехід на програмний продукт BAS ERP для можливості створити єдине інформаційне середовища підприємства та усунути дублювання операцій в процесі введення інформації. Був наданий план впровадження та пропозиції щодо доопрацювання системи для реалізації бізнес-цілей клієнта.
Проведені наступні роботи:
Аналіз бізнес-процесів клієнта
Підбір та презентація програмного продукту BAS ERP
Підписання договорів, замовлення, установка програмного продукту
Налаштування серверу
Налаштування програми та доступу для користувачів
Налаштування основних параметрів програми, облікової політики підприємства
Налаштування типових прав користувачів
Налаштування Клієнт-Банку
Розробка методології по відображенню господарських операцій в BAS ERP
Завантаження основних довідників
Завантаження довідників (Номенклатура, упаковки та штрих-коди, Партнери, Контрагенти, Договори з контрагентами, ОС, НМА, Фізичні особи, Склади, Підрозділи, специфікації, Статті руху грошових коштів тощо)
Завантаження залишків та не закритих замовлень
Завантаження даних для розрахунку середньої ЗП
Налаштування бух обліку та регламентованої звітності
Налаштування ціноутворення (оферти, види цін) та завантаження цін
Налаштування підсистеми Планування
Налаштування підсистеми кадровий облік та управління персоналом
Налаштування підсистеми закупок
налаштування підсистеми продажі
Заплановані наступні роботи:
Налаштувати підсистему Виробництво та склад
Налаштувати забезпечення потреб
Реалізувати необхідні доопрацювання
Провести навчання користувачів (підготувати інструкції за необхідності)
Промисловий запуск підсистем Виробництво та склад
Підтримка системи при запуску (Оперативні консультації користувачів, настройка звітів, допомога при введенні первинних документів)
Навчання формування звітності, закриття періоду.
Впровадження системи дало наступні результати для підприємства:
• Покращення якості управлінських рішень завдяки доступу до аналітики в реальному часі.
• Зменшення часу на прийняття рішень — до 40% швидше.
• Підвищення контролю над KPI: керівники можуть бачити відхилення від плану миттєво.
• Підвищення продуктивності праці: на 15-20% через централізований доступ до даних і зменшення ручної роботи.
• Покращення фінансового контролю: зменшення помилок у звітності на 40–45%.
Впроваджено в:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕД УКРАЇНИ"
- Київ
- 26.09.2024
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 21
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 21
-
Варіант роботи: Файловий