Впровадження "BAS ERP" у виробничій, меблевій компанії "Варениця" (ТОВ "АВ-Трейдинг")
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- BAS ERP
- Галузь:
- Виробництво, ПЕК > : Меблева промисловість
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Регламентована звітність
- Бюджетування, фінансове планування
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Планування потреби в матеріалах
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Об'ємно-календарне планування виробництва
- Диспетчеризація виробництва на рівні цеху
- Облік витрат на виробництво
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Переробка давальницької сировини
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Управління проектами та портфелями проектів >
- Облік господарських операцій за проектами
- Аналіз діяльності та план-фактний аналіз проектів
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
- Навчання в групі в офісі замовника
- Дистанційне навчання користувачів
Роботи з адаптації:
Доробка функціоналу для автоматизації процесів роботи конструкторського бюро компанії.
Доробка функціоналу для автоматизації розрахунку специфічних нарахувань блоку заробітної плати.
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Додаткова інформація:
ТОВ «АВ-Трейдинг» є юридичною особою меблевої, виробничої компанії, відомої під брендом Varenycia. Компанія заснована 2010 року. За 14 років діяльності з камерної мануфактури, що спеціалізувалася виключно на виготовленні меблів і столярних виробів для індивідуальних проєктів, бренд виріс до групи компаній Varenycia Group. Varenycia має потужне виробництво повного циклу у Львові, власне конструкторське бюро, займається серійним виготовленням меблів, реалізовує проекти на ринок ЄС, а також має представництво у Польщі. Бренд створює преміальні вироби, які поєднують в собі дизайн, характер і українську самобутність.
До проєкту впровадження нової інформаційної системи в компанії використовувалось кілька різних програмних рішень:
• "BAS: Бухгалтерія КОРП" – для бухгалтерського та податкового обліку
• Самописна система, розроблена на базі конфігурації "1С:Підприємство. Управління невеликою фірмою 1.6".
• Управлінська та фінансова звітність велась у таблицях Excel.
Попри наявність такої кількості різних систем, облік діяльності в компанії не можна було назвати автоматизованим, адже звіти велись вручну в Excel; там же розраховувалась зарплата працівників; не велось планування виробництва, купівель, і в цілому виробництво не було автоматизоване повністю (починаючи з етапу поступлення замовлення від клієнта, закінчуючи відвантаженням зі складу готової продукції); не було планування та автоматизованого контролю за надходженнями тощо.
Власник бізнесу та вищий менеджмент підприємства не бачили повної картини ефективності бізнесу – не було достовірної фінансової звітності, котра б відображала основні показники діяльності (рух грошових коштів, доходи та витрати, управлінський баланс). Відсутність повноцінної ефективної автоматизації обліку була «вузьким місцем», яке стримувало ріст та потенціал підприємства.
З запитом вирішення усі цих проблем клієнт звернувся до компанії «BrigIT». В результаті переговорів та передпроектного обстеження бізнес-процесів компанії Varenycia, спеціалістами «BrigIT» було запропоновано впровадження комплексної автоматизованої інформаційної системи на базі "BAS ERP", котра б вирішувала всі завдання замовника в частині управлінського, фінансового та операційного (виробництво) обліку і була адаптована під потреби бізнесу.
Результатом співпраці двох компаній стало успішне впровадження програмного продукту "BAS ERP". Програма введена в експлуатацію в січні 2023 року, в складі 20 робочих місць.
В ході проєкту було об’єднано інформаційні потоки компанії в єдину управлінську інформаційну систему з акцентом на управлінський обліку в цілому по компанії. Клієнт отримав комплексну автоматизовану систему управління, яка зберігає всі необхідні дані управлінського обліку для побудови аналітичних звітів. Програма стала центром прийняття управлінських рішень, з гнучкою організацією прав доступу.
Були автоматизовані ті процеси, котрі раніше велись вручну (підготовка управлінської звітності, розрахунок зарплати, операційний облік) або не велись зовсім (планування виробництва, купівель; планування та контроль витрат і надходжень тощо). Це дозволило скоротити витрати часу працівників на ручний облік, підвищити продуктивність їх роботи, мінімізувати «людський фактор».
Тепер працівники та меджемент компанії Varenycia мають достовірні оперативні дані в режимі реального часу, формують фінансову звітність по основних показниках діяльності підприємства і в підсумку – мають можливість приймати ефективні управлінські рішення, збільшуючи дохідність бізнесу.
На цьому етапі активні роботи по проекту завершені. Співпраця з компанією «BrigIT» продовжується в частині супроводу та експлуатації системи. За потреби користувачі системи звертаються до спеціалістів «BrigIT» за консультаціями, а також періодично дають запити на реалізацію нових доробок. Адже бізнес розвивається, змінюються процеси і це потребує відображення у новій системі обліку та управління.
Впроваджено в:
- Компанія "Варениця" (ТОВ "АВ-Трейдинг")
- Львів
- 31.03.2023
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 20
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 20
-
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Кількість довідників - 186, видів документів - 90, регістрів - 318, звітів - 90;
Кількість документів, що вводяться в день - 500;
Середнє число рядків в одному документі - 18;
Обсяг інформаційної бази (Мб) на момент опису - 12880 Мб
Підтвердження: