Впровадження "BAS ERP" у виробничій, меблевій компанії "Варениця" (ТОВ "АВ-Трейдинг")

Повернутись до опису впровадження
Відгук
ТОВ «АВ-Трейдинг» є юридичною особою меблевої виробничої компанії, відомої під брендом Varenycia. Компанія заснована 2010 року. За 14 років діяльності з камерної мануфактури, що спеціалізувалася виключно на виготовленні меблів і столярних виробів для індивідуальних проєктів, бренд виріс до групи компаній Varenycia Group. Varenycia має потужне виробництво повного циклу у Львові, власне конструкторське бюро, займається серійним виготовленням меблів, реалізовує проєкти на ринок ЄС, а також має представництво у Польщі. Бренд створює преміальні вироби, які поєднують в собі дизайн, характер і українську самобутність.

До проєкту впровадження нової інформаційної системи в компанії використовувалось кілька різних програмних рішень:
• BAS: Бухгалтерія КОРП – для бухгалтерського та податкового обліку
• Самописна система, розроблена на базі конфігурації 1С:Підприємство. Управління невеликою фірмою 1.6.
• Управлінська та фінансова звітність велась у таблицях Excel.

Попри наявність такої кількості різних систем, облік діяльності в компанії не можна було назвати автоматизованим, адже звіти велись вручну в Excel; там же розраховувалась зарплата працівників; не велось планування виробництва, купівель, і в цілому виробництво не було автоматизоване повністю (починаючи з етапу поступлення замовлення від клієнта, закінчуючи відвантаженням зі складу готової продукції); не було планування та автоматизованого контролю за надходженнями тощо.

Власник бізнесу та вищий менеджмент підприємства не бачили повної картини ефективності бізнесу – не було достовірної фінансової звітності, котра б відображала основні показники діяльності (рух грошових коштів, доходи та витрати, управлінський баланс). Відсутність повноцінної ефективної автоматизації обліку була «вузьким місцем», яке стримувало ріст та потенціал підприємства.

З запитом вирішення усі цих проблем ми звернулась до компанії «BrigIT». В результаті переговорів та передпроєктного обстеження бізнес-процесів компанії Varenycia, спеціалістами «BrigIT» було запропоновано впровадження комплексної автоматизованої інформаційної системи на базі BAS ERP, котра б вирішувала всі завдання замовника в частині управлінського, фінансового та операційного (виробництво) обліку і була адаптована під потреби бізнесу.

В ході виконання проєкту, спеціалістами компанії «BrigIT» були виконані наступні роботи:
• Передпроєктне обстеження, збір та аналіз вимог до нової інформаційної системи управління
• Планування етапів робіт, складання календарного плану проєкту
• Продаж та установка програмного продукту
• Проєктування матриці ролей згідно регламентів обліку, введення списку профілів, груп доступу
• Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
• Початкові налаштування типового рішення
• Ввід початкових залишків (допомога)
• Перенесення даних з попередньої системи та таблиць Excel
• Навчання користувачів
• Доопрацювання функціоналу під потреби бізнесу.
За допомогою нового програмного продукту в компанії Varenycia були автоматизовані бізнес-процеси на наступних ділянках:
• CRM і маркетинг
• Управління продажами
• Управління закупівлями (постачання), складський облік
• Конструкторське бюро
• Виробництво
• Казначейство
• Кадровий облік і розрахунок зарплати
• Бухгалтерський та податковий облік
• Управлінська та фінансова звітність

Було проведено навчання користувачів по роботі з системою, підготовані інструкції, завдяки чому працівникам було легко вникнути у роботу в новій автоматизацій системі.

Результатом співпраці з компанією «BrigIT» стало успішне впровадження програмного продукту BAS ERP. Програма введена в експлуатацію в квітні 2023 року, в складі 20 робочих місць.
Результати проєкту

В ході проєкту було об’єднано інформаційні потоки компанії в єдину управлінську інформаційну систему з акцентом на управлінський обліку в цілому по компанії. Ми отримали комплексну автоматизовану систему управління, яка зберігає всі необхідні дані управлінського обліку для побудови аналітичних звітів. Програма стала центром прийняття управлінських рішень, з гнучкою організацією прав доступу.
Ми автоматизували ті процеси, котрі раніше велись вручну (підготовка управлінської звітності, розрахунок зарплати, операційний облік) або не велись зовсім (планування виробництва, купівель; планування та контроль витрат і надходжень тощо). Це дозволило скоротити витрати часу працівників на ручний облік, підвищити продуктивність їх роботи, мінімізувати «людський фактор».
Тепер ми маємо достовірні оперативні дані в режимі реального часу, формуємо фінансову звітність по основних показниках діяльності підприємства і в підсумку – маємо можливість приймати ефективні управлінські рішення, збільшуючи дохідність бізнесу.
На цьому етапі активні роботи по проєкту завершені. Ми продовжуємо співпрацю з компанією «BrigIT» в частині супроводу та експлуатації системи, за потреби, звертаємось до спеціалістів «BrigIT» по консультації, а також періодично маємо запити на реалізацію нових доробок. Адже бізнес наш розвивається, змінюються процеси і це потребує відображення у нашій системі управління.
Ми задоволені результатами проєкту і готові рекомендувати компанію «BrigIT» своїм партнерам.
Відповідність потребам організації:
4
Зручність роботи з програмою:
4
Оцініть якість роботи партнера:
5
Чи рекомендували б колегам використати це рішення для автоматизації діяльності:
Так
Чупринда Роман Петрович
04.12.2024