Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Професійні послуги > : Інші професійні послуги
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Податковий облік
    • Фінансовий аналіз
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля

Впроваджено в:

  • ДП "Е-Консалтинг"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 25
  • Київ
  • 17.06.2011

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 6
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Сетевой вариант работы. Общее число АРМ - 6, среднее число подключений - 5. Автоматизированы следующие участки учета: - Управление торговой деятельностью - Управление заказами покупателей - Ценообразование - Управление закупками - Складской учет - Учет банковских и кассовых операций - Управление взаиморасчетами - Учет необоротных активов - Управление персоналом и расчет зарплаты - Бухгалтерский учет - Налоговый учет - Формирование регламентированной отчетности

Підтвердження:

  • Є відгук замовника