Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
Податковий облік
Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Розрахунок зарплати
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Склад та логістика >
Управління складськими запасами
Резервування ТМЦ
Комплектація та розукомплектація ТМЦ
Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Планування продажів
Ціноутворення, прайс-листи
Оформлення замовлень покупців
Облік продажів
Аналіз продажів ABC/XYZ
Формування графіка надходження оплат
Взаєморозрахунки з покупцями
Оптова торгівля
Роздрібна торгівля
Підключення торгового обладнання
Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Впроваджено в:
Джерман Авто Центр
Тернопіль
29.12.2006
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 100
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 75
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
Вариант работы клиент-сервер; общее количество автоматизированных рабочих мест 70; среднее количество подключений к 65; количество вводимых документов в день - больше 800; среднее число строк в одном документе 6; объем информационной базы 12(Gb).