Проект комплексної автоматизації бізнес-процесів СП «Полтавська газонафтова компанія» на базі BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Добувна промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
    • Управлінський облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за міжнародними стандартами >
      • Згідно МСФЗ
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Розрахунок фактичної собівартості
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з адаптації:

• Бухгалтерський облік згідно з прийнятою обліковою політикою мажоритарного акціонера, за МСФЗ.
• Управління закупівлями, в частині забезпечення залишків запчастин та матеріалів за MIN-MAX -ним принципом.
• Управління продажами, у т. ч. розробка АРМ відвантаження, спеціалізованих аналітичних звітів із продажу.
• Облік основних засобів та нематеріальних активів:
- згідно з МСФЗ за регламентованою вартістю у гривні;
- згідно з МСФЗ за альтернативною вартістю у гривні за корпоративними стандартами;
- регламентована вартість за національними стандартами податкового обліку.
• Управління взаєморозрахунками з фізичними особами з оренди землі (сервітути).
• Управління грошовими коштами:
- Казначейство – адаптація модуля казначейства під специфіку підприємства – великий обсяг щомісячних платежів;
- Інтеграція із додатками клієнт-банк.
• Облік інвестицій та капітального будівництва у розрізі проектів (CAPEX).
• Облік витрат та доходів у розрізі центрів витрат та статей витрат (OPEX).
• Управління розрахунком собівартості готової продукції з урахуванням специфіки видобувної галузі.
• Адміністративно-господарське забезпечення, кейтеринг.
• Податковий облік, адаптований під галузеву специфіку видобувного підприємства зі значним обсягом різнопланових податків та зборів.
• Інтеграція з програмою «BAS Документообіг»:
- централізоване управління НДІ (довідники Контрагенти та Договори) у системі «BAS ERP» через «BAS Документообіг».

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Додаткова інформація:

СП «Полтавська газонафтова компанія» (СП ПГНК), спільне українсько-британське підприємство, було утворено у 1994 році. СП ПГНК є лідером серед недержавних нафтогазовидобувних підприємств України. Сфера діяльності компанії – пошук, розвідка, видобуток та переробка нафти та газу.
Для управління та обліку використовувалося 7 різних систем автоматизації. Деякі з них застаріли технологічно та морально, у зв'язку з чим підприємство зазнавало труднощів з оперативним отриманням достовірної, детальної інформації та формуванням корпоративної звітності, а також переходом на облік за МСФЗ.
Основною метою проекту впровадження було створення нової єдиної автоматизованої системи для забезпечення оперативною та достовірною інформацією управлінських рішень, автоматизації бухгалтерського обліку за міжнародними стандартами на базі програмного продукту, який забезпечить подальший розвиток, масштабованість та гнучкість системи, а також платформи для інтеграції інших спеціалізованих систем.
Після виявлення наших потреб, основою інформаційної системи було обрано продукти нового покоління – «BAS ERP» та «BAS Документообіг», які у комплексі задовольняють наші вимоги щодо функціоналу, продуктивності та адаптації під потреби бізнесу.

Результати проекту:
Істотно покращено управління складом:
• Централізовано ведення довідника номенклатури, не виникає ситуацій дублювання номенклатури, що покращило роботу із залишками товарів.
• Скорочено час роботи з видачі номенклатури. Швидкість видачі товарів збільшилася за рахунок оптимізації складу та чітких запитів.
• Оптимізовано запити на видачу товарів. Усі заявки на видачу оформляються після перевірки наявності товарів та з чіткою номенклатурою.
• Зменшено час видачі товарів – товар за заявками видається день у день.
• Збільшено оборотність складських та матеріальних запасів.
• Реалізовано відстеження руху номенклатури, які витрати були списані і ким.
• Резервування товарів під замовника. Зникла існуюча раніше проблема, коли товари забирав не той відділ, для якого відбувалася закупівля.
Поліпшено бізнес-процеси з управління закупівлями:
• Оптимізовано процес закупівлі номенклатури щодо поповнення складу (мін-макс). Зараз відсутні ситуації закупівлі номенклатури, яка є на складі у достатній кількості.
• Оптимізований процес закупівлі товарів за заявками – це повністю прозорий бізнес-процес для заявника закупівлі. Є чітке відстеження всього процесу закупівлі: від заявки на закупівлю до оприбуткування на склад із відповідальними особами, які займаються закупівлею. У системі відображається очікувана дата поставки, при надходженні товарів – повідомляється замовник.
• Оптимізовано відстеження критичних залишків. Витрачається менше часу менеджерів із закупівель на відстеження критичних залишків, оскільки відстеженням займається система.
Управління фінансами та казначейством стало ефективнішим:
• Підвищилася якість даних про фінансове становище компанії з погляду прийняття управлінських рішень.
• Зменшився час складання управлінської звітності.
• Зменшився час виконання заявок на оплату.
• Нова система стала єдино вірним джерелом даних про контрагенти та договори.
• Бухгалтерський облік ведеться за правилами МСФЗ.

Впроваджено в:

  • СП «Полтавська газонафтова компанія»
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 250
  • Полтава
  • 31.12.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 70
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 2
    • В режимі тонкого клієнта: 58
    • В режимі web клієнта: 10
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: