ПРАТ "ВИДОБУВНА КОМПАНІЯ "УКРНАФТОБУРІННЯ" впроваджує комплексну інформаційну систему на базі BAS ERP

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Паливно-енергетичний комплекс > : Нафтова, газова промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за міжнародними стандартами >
      • Згідно МСФЗ
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Ведення номенклатури справ
    • Діловодство
    • Облік договорів
    • Облік і контроль виконання доручень
    • Облік і зберігання документів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Навчання персоналу
    • Оцінка і аттестаци персоналу
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок фактичної собівартості
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Резервування ТМЦ
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Оформлення замовлень покупців
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
    • Транспорт >
      • Облік рухомого складу
      • Облік власного транспорту
  • Галузева специфіка >
    • Формування галузевої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

Інтегрований BAS Документообіг і BAS ERP з унікальною підсистемою інтеграції, складні умови маршрутизації документообігу (ДО).
Інтеграція ДО з Вчасно, Медком, Smart Tender, електронними підписами.
Закупівля з тендерами, казначейство, умови договорів закупівлі, управління продажами природного газу, подобовий баланс газу, подання та відстеження статусу перевірки номінація/реномінація, серійний облік готової продукції та товару, відображення серій у регістрі бухгалтерії, складний облік витрат та капітальні інвестиції на статтях витрат; значно доопрацьований план рахунків бух.обліку, облік 3-етапного виробництва, розрахунок ренти корисних копалин, облік автотранспорту, розрахунок відсотків кредитів банків за складними формулами, розрахунок дисконтування заборгованості.
Розрахунок зарплати з відображенням зарплати в капіталізації об'єктів будівництва, кадровий облік з друкованими формами по всіх операціях, з доступом для співробітників з внесення цих операцій по собі та довіреному персоналу з інтеграцією в ДО, підсистема KPI з розрахунком на підставі даних системи з процедурою від вибору показників працівником до нарахування фактичного бонусу. Підсистема підбору персоналу від заявки на зміну чисельності до комплексного процесу адаптації.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Додаткова інформація:

ПрАТ «ВК «Укрнафтобуріння» – один з лідерів серед приватних нафтовидобувних компаній України. За підсумками 2017 року увійшли в ТОП-3 приватних газодобувних компаній. Місія компанії - зробити вагомий внесок в розвиток нафтогазового комплексу та енергонезалежності України. Для цього інвестується в передові технології буріння, персонал та управлінські практики з метою збільшення видобутку вуглеводнів.
Одним із пріоритетних напрямів подальшого розвитку компанії стала комплексна автоматизація управлінських та фінансових бізнес-процесів підприємств, бізнес процесів планування та бюджетування, а також бізнес процесів кадрового обліку та розрахунку заробітної плати. Для вирішення цих питань було запрошено Впроваджувальний центр CONTO.
За результатами проведеного обстеження і аналізу поточних бізнес-процесів вирішено об’єднати продукти «BAS ERP» та «BAS Документообіг» в одній комплексній системі, яка буде побудована на єдиних довідниках та об’єднанні функціональних можливостей двох продуктів.
Цілі проекту впровадження:
• підвищення рівня керованості та комплексності бізнес-процесів компанії
• організація єдиного інформаційного простору на базі єдиної системи нормативно довідникової інформації
• оперативне отримання управлінських звітів по даним з комплексної системи
• виключення трудомістких ручних розрахунків в Excel, які несуть ризики помилки та подання некоректних відомостей для прийняття управлінських рішень
• автоматизація процесу обліку вхідної / вихідної кореспонденції, процедур створення, погодження та зберігання договорів підприємства, актів та рахунків на оплату, а також облік та погодження інших важливих документів Компанії
• підвищення оперативності погодження та виконання умов договорів та додаткових угод
• отримання аналітичних і статистичних даних за договорами і супровідним документам.
Впровадження комплексної системи «BAS ERP» + «BAS Документообіг» дозволило підвищити оперативність, швидкість та зручність роботи з бізнес-процесами Компанії за рахунок створення, погодження документів та їх інтеграції з іншими зовнішніми системами, що використовуються на підприємстві, в одному інформаційному середовищі.
Підвищилась ефективність роботи відділу бухгалтерії за рахунок того, що усі первинні документи вносяться в систему співробітниками на місцях, відповідальними за дану ділянку робіт. Користувачі нової інформаційної системи оперативно отримують інформацію та документи для прийняття управлінських рішень. За рахунок своєчасного інформування та доступу до актуального стану виконання документів підвищилась виконавча дисципліна.

Впроваджено в:

  • ПРАТ "ВИДОБУВНА КОМПАНІЯ "УКРНАФТОБУРІННЯ"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 184
  • Київ
  • 31.12.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 100
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 80
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження: